Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji xt 1: macro opties?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fuji xt 1: macro opties?

Ik rakel dit hier weer even op, om eens de ontwikkelingen te illustreren. Dank zij enkele bijdragen hier en tevens het bekijken van duizenden foto's op het web kwam ik tot de conclusie dat Olympus mij kon bieden wat ik zocht, ik heb mij een EM1 aangeschaft (tweedehands) met een 12-40 pro lens (zeer goed) en de 60 mm macro lens. Na een veertiental dagjes begin ik de camera wat te kennen, en het beantwoordt meer dan mijn verwachtingen alleen...! Een zeer lichte camera, beide lenzen zijn lichtsterk, heldere kleuren, hieronder enkele voorbeelden:

P9190287 by orflo, on Flickr

+

P9230214 by orflo, on Flickr

P9280458 by orflo, on Flickr

PA010909 by orflo, on Flickr

Nogmaals dank voor alle bijdragen, het heeft mij veel geleerd en mij op he juiste spoor gezet,
    Last edited by Red Falcon; 9 oktober 2014, 23:55.
    www.thevegetablegarden.be

Comment

Leuk maar wat doet dat in een draad over de Fuji X-T1 ??? Als ik deze draad verder lees omdat er een neiuwe bijdrage is dan heb ik geen boodschap aan Olympus stuff ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Leuk maar wat doet dat in een draad over de Fuji X-T1 ??? Als ik deze draad verder lees omdat er een neiuwe bijdrage is dan heb ik geen boodschap aan Olympus stuff ...
        Tja...is het dan de bedoeling om een nieuw topic te openen en te verwijzen naar deze (terwijl dit er wel op aansluit, gezien de evolutie van het topic)? Dan zullen er wellicht reacties komen in de zin van:' kun je dat niet in hetzelfde zetten, dit is onhandig'...tja...Ik wilde gewoon informatief zijn en mijn uiteindelijke keuze meedelen, in plaats van een zoveelste topic dat een 'open' einde ondergaat.
        www.thevegetablegarden.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orflo Bekijk bericht
          Tja...is het dan de bedoeling om een nieuw topic te openen en te verwijzen naar deze (terwijl dit er wel op aansluit, gezien de evolutie van het topic)? Dan zullen er wellicht reacties komen in de zin van:' kun je dat niet in hetzelfde zetten, dit is onhandig'...tja...Ik wilde gewoon informatief zijn en mijn uiteindelijke keuze meedelen, in plaats van een zoveelste topic dat een 'open' einde ondergaat.
          Bedankt voor de update... Beelden zeggen zoveel meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orflo Bekijk bericht
            ...tja...Ik wilde gewoon informatief zijn en mijn uiteindelijke keuze meedelen, in plaats van een zoveelste topic dat een 'open' einde ondergaat.
            Vind ik goed zo.
            Nu weten we hoe je je keuze hebt gemaakt.

De eerste en de laatste foto vind ik trouwens zeer geslaagd.
            Pieter
            --
            Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Hallo ???

Topicstarter start een topic, krijgt info van forumgenoten die hun wedervaren delen. Op basis van die info zoekt topicstarter verder en geeft feedback over uiteindelijke keuze, dit nog gestaafd door 2 erg mooie beelden. Forumwerking tot in de perfectie denk ik zo...

Uiteraard mijn mening en ieder heeft recht op de zijne
              We all go a little mad sometimes. Haven't you?
              Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Volledig mee eens hierboven.
                Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Moderator Note: De foto's gemaakt door TS met een ander toestel dan wat in de originele titel van de topic staat, zijn voor mij volkomen legitiem. Uiteindelijk heeft TS voor een ander toestel gekozen, en dat is zijn goed recht. Ik vind het trouwens OK dat hij dat hier meldt, en hij is de enige die voor mijn part foto's genomen met zijn camera in deze topic mag plaatsen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...