Re: Fuji X-T1 - de ultieme test ...
100% gelijk Pol, maar voor mij hoeft het niet meer, al dat gewicht, verleden week een weekje rondgewandeld in Frankrijk, ( waarbij bovenstaande fotootjes gemaakt) ik heb mij echt geamuseerd met de Fuji, lekker licht en terug het nostalgische gevoel van fotograferen, de X-T1 zoeker is natuurlijk geen optische zoeker, wat wat wennen is, maar daarentegen krijg je een enorme hoeveelheid info in je zoeker, zoals live histogram, mooi bedachte horizon, scherptediepte weergave via een verkleurende lijn scherpstelpunten over je ganse beeld die je bovendien heel simpel in grootte kan aanpassen enz. eenmaal je dat wat gewoon bent, toch een fameus ding vind ik, en alles steekt heel logisch in elkaar, ook de WiFi bediening via mijn Ipad werkt formidabel, kortom, dat ding overtreft nog steeds mijn verwachtingen, dat in tegenstelling tot mijn Sony Nex7.
Ook de hoge iso is van een zeer hoog niveau, ik ben er in ieder geval super tevreden mee, nu nog een goed RAW verwerkings programma vinden á la Nikon Capture.
Oorspronkelijk geplaatst door enero
Bekijk bericht
Ook de hoge iso is van een zeer hoog niveau, ik ben er in ieder geval super tevreden mee, nu nog een goed RAW verwerkings programma vinden á la Nikon Capture.
Comment