Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net in het bezit van een Canon EOS 300D (Yessss....). Deze lens staat op de site van kamera express voor 199 euro. Weet er iemand of ik deze kan gebruiken op de 300 D. Ik zou hem willen combineren met de veelgeprezen 28-135 IS lens van Canon...
Oke, dank je..... Zonder de hele objectievendiscussie weer te beginnen, het leek me voor die prijs heel aardig om mee te beginnen, dus ik zal eenskijken of ze 'm nog hebben...
Comment