Hoi even een vraagje wat vinden jullie de beste compact camera een Sony DSC RX100 II of Canon Powershot G16 , de fuji X 20 werd me ook aangeraden maar die kan ik op dit moment moeilijk gebruiken omdat je daar de lens moet gebruiken om te zoemen ( Pols ligt nog steeds in een brees . Het verschil van gewicht en grote maakt niets uit tussen deze twee toestellen heb ze beide vast gehad en ze liggen beide goed in de hand .
Ik heb een voorkeur maar wil toch even luisteren wat andere mensen vinden over deze 2 toestelen .
Mijn sony compactje was kapot heb onlangs een miskoop gegaan en wil dat geen tweede keer doen .
Ik gebruik ook een Canon eos 70 D Met goede lenzen maar die is op het moment te zwaar om overal mee te nemen door een pols blessuur dat blijft duren .
Ik gebruik op de 70D lichtsterke lenzen .
Het toestel dient om dag dagelijkse foto's te maken van mijn honden tijdens het wandelen en thuis en ook voor de uitstapjes dat wij zelf doen of voor kleine familie feestjes .
Alvast bedankt aan de mensen die me meer informatie kunnen geven .
Ik heb een voorkeur maar wil toch even luisteren wat andere mensen vinden over deze 2 toestelen .
Mijn sony compactje was kapot heb onlangs een miskoop gegaan en wil dat geen tweede keer doen .
Ik gebruik ook een Canon eos 70 D Met goede lenzen maar die is op het moment te zwaar om overal mee te nemen door een pols blessuur dat blijft duren .
Ik gebruik op de 70D lichtsterke lenzen .
Het toestel dient om dag dagelijkse foto's te maken van mijn honden tijdens het wandelen en thuis en ook voor de uitstapjes dat wij zelf doen of voor kleine familie feestjes .
Alvast bedankt aan de mensen die me meer informatie kunnen geven .
Comment