Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door benoittrainingsbroekBekijk bericht
fotograferen jullie in jpeg of raw
Een beetje afhankelijk van wat ik fotografeer. Als ik niet te veel/snel schiet dan in RAW en JPEG. Als ik heel veel/snel schiet, bij een race event, dan alleen in JPEG. Puur een kwestie van tijd (gebrek). Wegschrijven gaat niet snel genoeg en bewerken duurt te lang.
ik zou graag paar foto's zien op volledige resolutie misschien wil iemand mij die per mail sturen zo kan ik de d7000 met18/105mm eens wa beter bekijken in detail
Je kunt files bekijken wat je wilt, je weet toch niet altijd of het uit de hand is genomen of op statief, door een kenner of iemand die net de body voor de eerste keer voor een testje mee had.
Welk toestel heb je nu en wat zou de 7000 je moeten bieden om over te stappen?
Comment