Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstelling Nikon D810.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voorstelling Nikon D810.

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
    Daarvoor zouden ze dan een nieuwe sensor moeten ontwikkelen en zoiets zie ik niet zo direct gebeuren.

Tjerri
    Helemaal niet, ze kunnen gewoon de D4 sensor implementeren in een soort van D600 achtige body en klaar. Doen ze nu ook al met de Nikon Df. Alleen, en dat is denk ik de reden dat ze dat niet zo dadelijk zullen doen: dan gaan ze roofbouw plegen op de verkoopcijfers van hun eigen D4s.

Walter
    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Helemaal niet, ze kunnen gewoon de D4 sensor implementeren in een soort van D600 achtige body en klaar. Doen ze nu ook al met de Nikon Df. Alleen, en dat is denk ik de reden dat ze dat niet zo dadelijk zullen doen: dan gaan ze roofbouw plegen op de verkoopcijfers van hun eigen D4s.

Walter
      Neen moet absoluut D800 body zijn. Roofbouw vind ik een ridicule reden. Zou Nikon nu zoveel meer D4 verkopen door een echt D700 equivalent niet uit te brengen? Ik houd mijn geldbeugel alvast al >4 jaar dicht

PS en hoe lang wachten de natuur-tele liefhebbers al op de D400?

Comment

Waar wacht Nikon bv nog op om een D810h uit te brengen met 16MP FX met meer FPS?
        De D4s nog nergens tegengekomen?
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
          De D4s nog nergens tegengekomen?
          Bwa kost momenteel maar €6149...

Comment

Working...
          X