Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-T1, zelf getest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fuji X-T1, zelf getest.

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
    Dit toestel wordt wel alom geprezen.
    Hoe zit het met de IS? Geschikt voor beverige handen?
    Met de Canon 60d heb ik last van onscherpe beelden door het gebeef.
    Bij Fuji heet dat OIS vonkske, bij sommige objectieven geven ze tot 5 stops winst in sluitersnelheid.
    Typically, lens announcements go unnoticed unless the lens in question is some optically incredible, super-wide aperture prime lens. But if the idea of an

Comment

Dank je.

F3.5-f5.6 is wel niet je dat. Ik werk graag met een beperkte DOF.Anderzijds 5 stops winst is geweldig wanneer het klopt (lens is blijkbaar nog niet op de markt)
      Mijn probleem is dat ik met de canon 60d niet erg hoog kan met de ISO (max 800) en dan vaak moet werken met een langere sluitertijd met als gevolg onscherpe beelden.
      Het is voor mij te omslachtig om telkens een tripod mee te sleuren.

Comment

De 18-55 gaat van 2.8 tot 4, niet mis denk ik, en er zijn primes zoals de 35mm 1.4, die betaalbaar zijn. Maar die hebben dan weer geen OIS. 't Is kiezen of delen hé in de fotografie.
        ...leeg...

Comment

Ook de wifi doet het uitstekend op de X-T1, echt een droom in combinatie met de Ipad, Live view beeld wordt rechtstreeks
          doorgegeven op je Ipad en je kan er de ganse camera mee sturen (op zoomen na natuurlijk) tik ergens op je beeld, en de camera
          stelt meteen scherp op deze plaats, diafragma aanpassen enz alles werkt perfect op afstand, zonder dat je een dure Camranger hoeft te kopen.

Comment

Working...
          X