Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je bedoelt procirep waarschijnlijk? Ik heb mijn D600 daar binnengedaan voor een sensor cleaning en heb hem bijna even vuil terug gekregen dan hij binnen gegaan is...
Vandaag binnengedaan om opnieuw de sensor te reinigen en het onder garantie vervangen van de sluiter..ben eens benieuwd hoe ik hem ga terug krijgen. M.a.w mijn eerste ervaring met procirep was geen al te beste...
Ik heb alvast zéér goede ervaringen met Procirep, Ik denk dat ze er zelf wat verveeld zitten met vuil op de D600.
Ben er reeds een paar keer zelf geweest om de focus van een objectief op mijn D3s af te stellen, en die mensen zijn er steeds zéér vriendelijk en behulpzaam.
De laatste keer mocht ik er gewoon naar binnen in hun lab, wat normaal de gewoonte niet is, die mannen hebben daar wat staan zeg.
Ik heb er dus persoonlijk niets dan goede ervaringen mee, zo zie je maar.
Comment