Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bigma geeft details prijs ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by teddy-bear
    Edit, op de kalenders staat MAANDAG 11 September en de aanslag op W.T. was op maandag 11 september 2000...


    Neen toch niet, dacht op 11-09-2001 hoor teddy.

    Comment


    • #32
      Originally posted by jaja
      Hallo NataliaNL,

      De exif is niet "indrukwekkend" .
      1/1000 sec, f9.5, ISO200, EV-1.0, 500mm, Evaluative metering, Tv-mode ...

      Jaja


      Originally posted by NataliaNL
      Wat is de exif van de Bigmafoto, JaJa?
      Inderdaad erg indrukwekkend.

      Ssimons, met hogere f getallen zijn foto's vaak scherper, de scherpte op jouw foto's ziet er inderdaad ook goed uit.
      Vind ik persoonlijk ook niet zo indrukwekkend, zonder te willen afbreken hee. (hier moet je tegenwoordig oppassen )

      Comment


      • #33
        Originally posted by jaja
        Dit is de "Bigma":

        Jaja
        dat camerake dat daar aanhangt, daar zullen we maar over zwijgen, zeker?

        Ik heb de Bigma van Tom eens mogen lenen, en zonder afbreuk aan de lens te willen doen, amai, mijne frak!
        Ge moet veel spinazie gegeten hebben, zulle!
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #34
          Hoe draag je die lens eigenlijk? Wordt hiervoor de statiefvoet gebruikt die je volgens de foto als een soort handvat kan gebruiken? Betekent dit dat je nooit je twee handen vrijhebt terwijl je hiermee rondzeult?
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #35
            Mijn Bigma komt deze week (als het goed is)... kan nu alvast plaatjes kijken... thanks Jaja

            Pedro

            ============
            Nikon D70
            ============

            Comment


            • #36
              En dat is genomen zonder 2x converter, dus op 800mm (faktor 1.6x)?
              Inderdaad héél indrukwekkend!! Zeer scherp.
              En de vraag of er gebruik is gemaakt van een tripod zal ook ditmaal waarschijnlijk overbodig zijn in het geval va JA JA
              Jij hebt hoedanook de bijnaam "human tripod" niet zomaar gekregen, dit wordt telkemale opnieuw bevestigd.
              Das gewoon bangelijk zouden ze daar op lokatie zeggen mocht je hen met de resultaten confronteren
              Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
              Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

              Comment


              • #37
                (noob); de bigma is dat de Sigma AF 50-500/4.0-6.3 EX APO (HSM) ø 86mm 12 (van +-9xx euro)? En waar zou ik die in België ergens kunnen vinden?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by angelbracket
                  (noob); de bigma is dat de Sigma AF 50-500/4.0-6.3 EX APO (HSM) ø 86mm 12 (van +-9xx euro)? En waar zou ik die in België ergens kunnen vinden?
                  Belgie niet direct, maar hij levert wel in belgie... (op woensdag heb ik me laten vertellen)

                  http://www.cornevaniperen.nl/
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #39
                    Hallo Laurens,

                    Ik draag de combinatie idd meestal met de statiefgondel van de Bigma ...
                    Maar soms hangt de hele zooi ook gewoon rond m'n nek te bengelen.
                    Maar je hebt dus wel 1 hand vrij hoor (die hand die pas later kramp krijgt ).

                    Jaja

                    Originally posted by Laurens
                    Hoe draag je die lens eigenlijk? Wordt hiervoor de statiefvoet gebruikt die je volgens de foto als een soort handvat kan gebruiken? Betekent dit dat je nooit je twee handen vrijhebt terwijl je hiermee rondzeult?
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #40
                      Hallo domibal,

                      Ja, 800mm dus als je x1.6 rekent ...
                      En nee, ook dit keer geen tripod, maar bij 1/1000 sec sluitertijd hoeft dat ook helemaal niet hoor.
                      En het meest bangelijke is dat je iemand fysiek "raakt" met de Bigma .

                      Jaja

                      Originally posted by domibal
                      En dat is genomen zonder 2x converter, dus op 800mm (faktor 1.6x)?
                      Inderdaad héél indrukwekkend!! Zeer scherp.
                      En de vraag of er gebruik is gemaakt van een tripod zal ook ditmaal waarschijnlijk overbodig zijn in het geval va JA JA
                      Jij hebt hoedanook de bijnaam "human tripod" niet zomaar gekregen, dit wordt telkemale opnieuw bevestigd.
                      Das gewoon bangelijk zouden ze daar op lokatie zeggen mocht je hen met de resultaten confronteren
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by jaja
                        Hallo force,

                        Dit is de "Bigma":


                        En hier de Bigma met de Sigma 2xTC ...


                        Jaja
                        An das Objectief eine Mannes ziet man seine Johannes

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by teddy-bear
                          "Bigma" is idd. de bijnaam voor de 50-500 Sigma lens.

                          Ne mens kan ook niet alles weten hé
                          Juist teddy-bear
                          En is er nu eens eindelijk iemand die me kan vertellen hoeveel
                          deze lens weegt?...

                          Theo.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by j@n
                            Originally posted by jaja
                            An das Objectief eine Mannes ziet man seine Johannes
                            Oef..., gelukkig heb ik ook nen Bigma.

                            Comment


                            • #44
                              Hallo,

                              Hier staan alle gegevens:
                              http://www.sigma-benelux.nl/producten/product.php?pid=18

                              Jaja


                              Originally posted by theokus
                              Originally posted by teddy-bear
                              "Bigma" is idd. de bijnaam voor de 50-500 Sigma lens.

                              Ne mens kan ook niet alles weten hé
                              Juist teddy-bear
                              En is er nu eens eindelijk iemand die me kan vertellen hoeveel
                              deze lens weegt?...

                              Theo.
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by theokus
                                Originally posted by teddy-bear
                                "Bigma" is idd. de bijnaam voor de 50-500 Sigma lens.

                                Ne mens kan ook niet alles weten hé
                                Juist teddy-bear
                                En is er nu eens eindelijk iemand die me kan vertellen hoeveel
                                deze lens weegt?...

                                Theo.
                                Lensvatting(en) SAF-HSM, MAF, NAF-HSM, PAF, CAF-HSM
                                Lensopbouw (groepen/elementen) 16 / 20
                                Beeldhoek (graden) 46,8-5
                                Aantal diafragmalamellen 9
                                Kleinste diafragma (groothoek) 22
                                Kortste instelafstand (cm) 100-300
                                Vergrotingsmaatstaf 1:5,2
                                Filtermaat (mm) 86
                                Afmetingen diameter x lengte (mm) 95x216
                                Gewicht (gram) 1.850
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X