Voor diegenen die het niet zullen weten (en dat zijn er vele, denk ik), het bewuste gebouw is de achterkant van de brandweerkazerne van Antwerpen, afdeling haven, de link met 11/09 is dus wel degelijk juist en ik denk dat die kalender nog lang zo zal blijven.
Edit, op de kalenders staat MAANDAG 11 September en de aanslag op W.T. was op maandag 11 september 2000...
Je maakt het er een mens ook niet makkelijker op, als hij zit te twijfelen tussen 2 lenzen !!! Chanche dat ik nog tijd van twijfelen heb..... Knap van den bigma...
jeezes, Jaja...'t niet de eerste keer dat je ons zo'n staaltje van die bigma in combinatie met je ondertussen wereldberoemde "levende tripod"-arm toont, ik begin te vermoeden dat die arm van jou een prothese is !
De mijne zou volgende week geleverd worden en na het zien van deze foto's kan ik het dus niet op de lens steken bij het mislukken van foto's ( zal dan wel aan het manneke liggen)
Al bij al "straffen toebak"
Originally posted by force
Bigma is dat een lens? of is dit een grap over sigma
klinkt stom maar op dat vlak ben ik een leek
Bigma is idd een lens.... van het merk Sigma. Meer bepaald de 50-500 van Sigma, iedereen noemt deze lens de Bigma omdat hij zo'n groot zoombereik (big!) heeft
Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel
Comment