Ik werk nu al een jaar met een Canon 7D met Tamron 17-50 2.8 non-VC en Canon 70-200 2.8, en heb tegelijk al de mogelijkheid gehad om met een 6D en 5D MkIII te werken. Nu ben ik niet bepaald ontevreden van mijn foto's met de 7D, maar ik merk toch wel duidelijk een verschil als je gaat kijken naar de FF-toestellen.
Nu hoor ik vaak mede-fotografen zeggen dat je veel beter kunt investeren in glas dan in een nieuwe body, iets waar ik mij wel in kan vinden. Nu vroeg ik mij wel af of dit ook slaat op de overstap van APS-C naar FF? Want dan vallen natuurlijk wel heel wel objectieven weg (vooral groothoekmodellen)
Deze zomer kan ik terug aardig wat verdienen als jobstudent en de bedoeling is dat ik daarmee verder investeer in materiaal.
Wat raden jullie aan?
Overstappen naar een Full-frame? Of de glascollectie uitbreiden?
Nu hoor ik vaak mede-fotografen zeggen dat je veel beter kunt investeren in glas dan in een nieuwe body, iets waar ik mij wel in kan vinden. Nu vroeg ik mij wel af of dit ook slaat op de overstap van APS-C naar FF? Want dan vallen natuurlijk wel heel wel objectieven weg (vooral groothoekmodellen)
Deze zomer kan ik terug aardig wat verdienen als jobstudent en de bedoeling is dat ik daarmee verder investeer in materiaal.
Wat raden jullie aan?
Overstappen naar een Full-frame? Of de glascollectie uitbreiden?
Comment