Heej iedereen,
Momenteel bezit ik een Canon EOS 550D, maar ik heb het gevoel dat deze niet voldoet.
Ik ben vooral actief in de paardensport (witte zandpistes, snelle bewegingen, details, soms ook binnenpistes die minder belicht zijn etc)
Nu ben ik op zoek naar een camera waarmee ik me verbeter (en dat het verschil tochwel merkbaar is)
Mijn voorkeur gaat uit naar een tweedehands (wegens beperkter budjet) tot 1000 euro. Liefst ook geen touchscreen dus de allernieuwste modellen vallen weg.
Ik dacht aan de 7D of , maar ik ken er ook niet zo verschrikkelijk veel van.
Hieronder kan je 2voorbeelden vinden van waarvoor mijn fototestel zou moeten dienen
momenteel heb ik volgende lenzen al
Canon lens EF 50mm 1:1.8 II
Canon Zoom Lens EF 35-135mm 1:4-5.6 (lens van analoge canon)
Canon Zoom lens EF 75-300mm 1:4-5.6
Canon EFS 18-55mm
Kan iemand me helpen ??
Mvg Julie
Momenteel bezit ik een Canon EOS 550D, maar ik heb het gevoel dat deze niet voldoet.
Ik ben vooral actief in de paardensport (witte zandpistes, snelle bewegingen, details, soms ook binnenpistes die minder belicht zijn etc)
Nu ben ik op zoek naar een camera waarmee ik me verbeter (en dat het verschil tochwel merkbaar is)
Mijn voorkeur gaat uit naar een tweedehands (wegens beperkter budjet) tot 1000 euro. Liefst ook geen touchscreen dus de allernieuwste modellen vallen weg.
Ik dacht aan de 7D of , maar ik ken er ook niet zo verschrikkelijk veel van.
Hieronder kan je 2voorbeelden vinden van waarvoor mijn fototestel zou moeten dienen
momenteel heb ik volgende lenzen al
Canon lens EF 50mm 1:1.8 II
Canon Zoom Lens EF 35-135mm 1:4-5.6 (lens van analoge canon)
Canon Zoom lens EF 75-300mm 1:4-5.6
Canon EFS 18-55mm
Kan iemand me helpen ??
Mvg Julie
Comment