Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twijfelgeval...raad nodig!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Twijfelgeval...raad nodig!!

Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
    Regulus, heb jij "helder beeld zoom" in het menu aanstaan? Dan kan je tot 10x zoomen en bijgevolg iets korterbij komen..
    Ja ... maar ik vermijdt het op alle mogelijke manieren om dit te moeten gebruiken. Het is een technisch hoogstandje met een redelijk verbluffend resultaat maar zoals hier al aangehaald. Het beeld croppen met de weelde aan pixels die men heeft, is stukken beter maar in een absolute noodsituatie .. och wel beter iets dan niets zeker?

Comment

Re: Twijfelgeval...raad nodig!!

Heb hier op mijn bureaublad op 25inch afwisselend reisbeelden van een Canon 60d (enkel op 17-50 en 10-20) en Sony rx100.

Je mag al van goeden huize zijn om zonder voorkennis in te schatten van welk toestel elke foto komt.

Ik ken het canon alternatief niet, zeker geen kwaad woord, maar de
      Rx100 (en da's dan nog de eerste) is fantastisch.

Hou wel de iets hogere leercurve in het oog, dus best uitgebreid testen en proberen voordat je vertrekt. Geringe scherpte diepte moet je met de Sony echt wel in het oog houden.

Sent from my Nokia Lumia 925 using Tapatalk
      There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
      | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |

Comment

Working...
      X