Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pdf Nikon D70 manual niet beschikbaar bij De Beuke

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    En plots :
    deze voormiddag een mail van De Beukelaer dat de cd vandaag vertrekt ...
    Dus toch !
    En inderdaad met vriendelijke groeten van Ellen Quix.
    Bedankt aan iedereen die de tijd nam om te replyen.

    Comment


    • #17
      Om het allemaal wat makkelijker te maken, kan er niet iemand zo vriendelijk zijn dat pdf-bestand online te zetten zodat iedereen die het zou willen het even kan downloaden?
      Een zwart-wit pdf'ke kan toch nooit zo veel 'wegen', niet?

      alvast bedankt

      dirk
      dirk panier
      www.travelling.be

      Comment


      • #18
        Originally posted by dirk panier
        Om het allemaal wat makkelijker te maken, kan er niet iemand zo vriendelijk zijn dat pdf-bestand online te zetten zodat iedereen die het zou willen het even kan downloaden?
        Wie durft als eerste
        Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

        Comment


        • #19
          Originally posted by dirk panier
          Om het allemaal wat makkelijker te maken, kan er niet iemand zo vriendelijk zijn dat pdf-bestand online te zetten zodat iedereen die het zou willen het even kan downloaden?
          Ik zou dit niet doet, zeker niet gezien al de moeite die Nikon al heeft gedaan hiervoor. Een simpel telefoontje volstaat om de pdf een aantal dagen later in je bus te krijgen. De Beuckelaer zal wel een reden hebben om de pdf niet online te zetten.
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #20
            Nou, op hoop van zegen heb ik ook zopas een mailtje gestuurd naar de mensen van De Beukelaer...en nu maar wachten...
            D7000 en wat glas

            Comment


            • #21
              Uit respect voor De Beuckelaer en het correcte personeel hou ik er niet van het pdf-formaat online te zetten, de mensen die hun D70 in het buitenland hebben aangekocht kozen voor een goedkopere prijs en ze moeten maar het ongemak erbij nemen, het eventuele gebrek aan een nederlandstalige handleiding.
              Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

              Comment


              • #22
                Wel Antoine, ik heb de mijne gewoon in België aangeschaft, maar een handleiding in PDF-formaat is toch echt handig, mijn papieren versie vertoont al sporen van slijtage...

                Maar je hebt idd gelijk wat betreft het online zetten, uit respect voor de gevoerde politiek van Nikon, zou ik dit ook niet doen.
                D7000 en wat glas

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luad
                  Nou, op hoop van zegen heb ik ook zopas een mailtje gestuurd naar de mensen van De Beukelaer...en nu maar wachten...
                  Heb gisteren juist hetzelfde gedaan ,en blijf ook hopen op gunstige reactie....
                  groetjes refibi ..toffe bende

                  __________________________________________________ _____________________
                  NIKON D70 /NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED/HAMA UV 390/NIKKOR AF-300MM 1:4.5-5.6/NIKON L37c filter/SCANDISK ULTRA II 256 MB/
                  [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by antoine
                    Uit respect voor De Beuckelaer en het correcte personeel hou ik er niet van het pdf-formaat online te zetten, de mensen die hun D70 in het buitenland hebben aangekocht kozen voor een goedkopere prijs en ze moeten maar het ongemak erbij nemen, het eventuele gebrek aan een nederlandstalige handleiding.
                    Vind ik ook een heel belangrijk argument, anders geef je hen de pap in de mond om deze service stop te zetten! Ga naar je buitenlandse leverancier en probeer het via zijn kanalen!
                    Het zou eveneens een blaam voor BD zijn moest in één van de posts hier een link verschijnen via een niet officieel kanaal! Ik hoop dat de mod's dit mee bewaken!

                    Gr,

                    sailor
                    Lid: BD 0249BE
                    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                    Comment


                    • #25
                      CD vandaag ontvangen

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by refibe
                        Originally posted by Luad
                        Nou, op hoop van zegen heb ik ook zopas een mailtje gestuurd naar de mensen van De Beukelaer...en nu maar wachten...
                        Heb gisteren juist hetzelfde gedaan ,en blijf ook hopen op gunstige reactie....
                        groetjes refibi ..toffe bende

                        Vandaag CD ontvangen met handleiding en zelfs snelhandleiding bij,na opgave serienummer en handelaar!
                        Hartelijk dank Ellen en firma De Beukelaar...
                        Groetjes refibe ..toffe bende..
                        [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by antoine
                          Uit respect voor De Beuckelaer en het correcte personeel hou ik er niet van het pdf-formaat online te zetten, de mensen die hun D70 in het buitenland hebben aangekocht kozen voor een goedkopere prijs en ze moeten maar het ongemak erbij nemen, het eventuele gebrek aan een nederlandstalige handleiding.
                          U zou zich trouwens schuldig maken aan inbreuken op de wetgeving rond de auteursrechten moest u het wel doen...

                          Comment


                          • #28
                            Ik vind dat je als koper van grijze import ook het ongemak maar moet nemen. Ik heb bewust die keuze gemaakt en met de engelse handleiding en gezond cameraverstand kom je er altijd uit!!!!

                            Overigens vind ik het wel heel vreemd dat je wereldwijd de engelse/duitse/franse versie kunt downloaden en niet de NL. Als Nikon ook een eerlijk, overal gelijkzijnd, prijsbeleid zou voeren hoeven we deze discussie niet te voeren ;-)

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by antoine
                              Uit respect voor De Beuckelaer en het correcte personeel hou ik er niet van het pdf-formaat online te zetten, de mensen die hun D70 in het buitenland hebben aangekocht kozen voor een goedkopere prijs en ze moeten maar het ongemak erbij nemen, het eventuele gebrek aan een nederlandstalige handleiding.
                              Euh, sorry maar ik heb de mijne in belgie goedkoper gekocht, dan wat hij bij topfoto of dergelijke stond... Dus er niet vanuit gaan, dat die mensen minder geld aan hun toestel uitgegeven hebben !

                              (om misvattingen tegen te gaan, 't buitenland is niet altijd goedkoper, 't hangt ervanaf produkt tegen produkt)

                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Daniel1975
                                Ik vind dat je als koper van grijze import ook het ongemak maar moet nemen. Ik heb bewust die keuze gemaakt en met de engelse handleiding en gezond cameraverstand kom je er altijd uit!!!!

                                Overigens vind ik het wel heel vreemd dat je wereldwijd de engelse/duitse/franse versie kunt downloaden en niet de NL. Als Nikon ook een eerlijk, overal gelijkzijnd, prijsbeleid zou voeren hoeven we deze discussie niet te voeren ;-)
                                Stuur even een emailtje vanuit een com adres naar Nikon Zuid-Afrika en je hebt het per omgaande als pdf-file in je email brievenbus.
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X