Momenteel heb ik een Panasonic Lumix FZ28. Ben hier tevreden over de kwaliteit van de foto's buiten met voldoende licht. Meestal trek ik foto's op vakantie of bij uitstappen. Ik denk over te schakelen op een systeemcamera maar weet niet goed welke te kiezen. Ik heb hiervoor een budget van maximaal 600 euro. Op vakantie zijn het meestal foto's op het strand, ik doe aan kitesurfen dus wil hiervan actiefoto's (en filmpjes) maken.
Daarnaast maak ik graag portretten. Heb niet veel kennis van fotografie dus zoek een toestel met goede auto settings of goede programma's voor mijn interesse.
Ik zag een promotie van een Fuji A1 met standaard lens(16-50) en zoom (50-230) voor 499 euro. Zou dit iets voor mij kunnen zijn of geef ik beter wat meer uit voor een Sony Nex met standaard lens en koop ik later een andere zoom?
Zijn er voor wat ik wil misschien andere goede opties?
Daarnaast maak ik graag portretten. Heb niet veel kennis van fotografie dus zoek een toestel met goede auto settings of goede programma's voor mijn interesse.
Ik zag een promotie van een Fuji A1 met standaard lens(16-50) en zoom (50-230) voor 499 euro. Zou dit iets voor mij kunnen zijn of geef ik beter wat meer uit voor een Sony Nex met standaard lens en koop ik later een andere zoom?
Zijn er voor wat ik wil misschien andere goede opties?
Comment