Er is een nieuw programma uit voor Mac OS X waarmee je het aantal clicks (shutter count) van je EOS camera te weten kan komen. Het programma heet "EOS Inspector" en is gemaakt door Konstantin Pavlikhin (een lid van het Canon Photography-On-The-Net forum). Momenteel is de applicatie in twee talen beschikbaar (Engels en Russisch) en volgende camera's worden tot nu toe ondersteund:
Bij mijn 550D werkt het probleemloos, alleen was het "Owner's Name" veldje leeg bij mij. Uiteindelijk zal dit veldje in de toekomst aanpasbaar zijn in het programma zelf. Meer info over bugs en de veelgestelde vragen kan je op de support pagina (*klik*) terugvinden. De applicatie is TIJDELIJK gratis, dus haast jullie zou ik zeggen.
- 1D X
- 1D Mark IV
- 5D Mark III
- 5D Mark II
- 6D
- 7D
- 70D
- 60D
- 50D
- 40D
- 700D / Rebel T5i / Kiss X7i
- 650D / Rebel T4i / Kiss X6i
- 600D / Rebel T3i / Kiss X5
- 550D / Rebel T2i / Kiss X4
- 500D / Rebel T1i / Kiss X3
- 100D / Rebel SL1 / Kiss X7
- 1100D / Rebel T3 / Kiss X50
Bij mijn 550D werkt het probleemloos, alleen was het "Owner's Name" veldje leeg bij mij. Uiteindelijk zal dit veldje in de toekomst aanpasbaar zijn in het programma zelf. Meer info over bugs en de veelgestelde vragen kan je op de support pagina (*klik*) terugvinden. De applicatie is TIJDELIJK gratis, dus haast jullie zou ik zeggen.
Comment