Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

coolwalker of X-drive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Gerrit Lammens
    @ --pj.

    Zoals ik al zei, de NEF files tovert hij op minder dan 1 sec. op het scherm, idem voor het roteren en inzoomen.
    Zal het morgen eens proberen met jpg files, deze heb ik nog niet geprobeerd aangezien ik altijd in RAW photo's maak.
    Ik post de resultaten van zodra ik het heb geprobeerd.
    Aansluiten kan je hem ook op de TV, resultaat is behoorlijk, je hebt daar de maximum resolutie die de tv kan geven, minder als op een pc dus, maar dat is normaal, is niet aan de phototainer gelegen maar wel aan de technologie van de tv.
    Ik heb hem rechtstreeks van de invoerder in België.
    Indien je hem van dichtbij wilt bekijken, laat mij dan iets weten dan spreken we wel eens af.
    Kan iedereen terecht bij die invoerder (enzo ja waar is deze), of kunnen wij die al ergens in een fotozaak in Belgie kopen.
    marcel
    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

    Comment


    • #17
      Niet iedereen kan bij de invoerder aankopen, tenzij je een dealer bent, wat ik dus ben
      BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

      Comment


      • #18
        Niet iedereen kan bij de invoerder aankopen, tenzij je een dealer bent, wat ik dus ben
        Dus kunnen we die phototainer bij jou aankopen?

        Comment


        • #19
          Inderdaad, dat kan.
          Let wel het is niet mijn bedoeling om op dit forum komen reclame te maken.
          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

          Comment


          • #20
            Hallo,

            ik heb een Hama Datasafe versie II. Zeer tevreden.

            autonome (zonder PC) DVD lezer / CD-R/RW brander / USB 2.0 multicard lezer 8 in 1 / jpeg/ mpeg / mp3 player / PAL/NTSC / Win/Mac -compatible / accu (1.5 uur DVD) + afstandbediening + tas

            winkelprijs Gent 240 EUR

            Originally posted by kulderzipken
            Binnenkort vertrek ik voor een jaar op reis. Ik zal me een Nikon D70 aanschaffen. Ik wil ook een draagbare harde schijf meenemen, maar weet niet welke de beste is.
            Kies ik voor een Coolwalker MSV-01 (30Gb) (599 euro)
            of een X-drive II (40 Gb)(een stuk goedkoper)

            of kan me nog een ander type aangeraden worden?

            Bestaan er draagbare harde schijven die tegelijkertijd als mp3-speler dienst kunnen doen? Zo ja, welke en is de kwaliteit in orde (duurzaam, schokvrij, lange levensduur batterijen,...)
            Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

            Comment


            • #21
              Originally posted by kulderzipken
              Jullie tips volgend vond ik ook
              Qdisk 120 GB (199,99 euro) http://www.archos.com/products/prw_500369.html
              ARCDisk 40 GB (prijs?) en 20 GB (199,99 euro).
              Kennen jullie deze producten? Zijn ze betrouwbaar en snel?
              Ik kan fout zijn maar volgens mij hebben die _geen_ ingebouwde CF cardreader?
              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

              Comment


              • #22
                Originally posted by nightowl
                Originally posted by kulderzipken
                Jullie tips volgend vond ik ook
                Qdisk 120 GB (199,99 euro) http://www.archos.com/products/prw_500369.html
                ARCDisk 40 GB (prijs?) en 20 GB (199,99 euro).
                Kennen jullie deze producten? Zijn ze betrouwbaar en snel?
                Ik kan fout zijn maar volgens mij hebben die _geen_ ingebouwde CF cardreader?
                Dit betreft een externe harde schijf voor je PC, geen portable storage voor je foto's. Ja, als je je laptop meeneemt, dan wel.
                Nikon D70 links: www.nikond70.nl
                Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

                Comment


                • #23
                  Originally posted by kruimeltje
                  Over de Archos Gmini 220 ben ik zeer tevreden. Deze heeft standaard een CF-kaart reader; er is een adaptor te krijgen voor andere formaten. Je hebt dan meteen een heel goed klinkende mp3-speler. Meer info op: www.archos.com/products/overview/gmini_220.html. Ik heb er 300 euro voor betaald.
                  Die Gmini lijkt me de beste keuze nu ik alles bekeken heb. Over de X-Drive lees je regelmatig negatieve berichten, de iPod heeft geen ingebouwde kaartlezer en kost bovendien een stuk meer. Die andere oplossingen zijn groter en duurder.

                  Is er iemand die weet waar je in Belgie dat ding kan kopen ? Of zou onze vriend Ingo er eentje hebben? Heb geen tijd meer om het aan Vasta te vragen en bij Ingo kan je altijd zelf langsrijden
                  Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nightowl
                    Die Gmini lijkt me de beste keuze nu ik alles bekeken heb.
                    Is er iemand die weet waar je in Belgie dat ding kan kopen ?
                    De mijne heb ik gekocht bij http://www.bbsnederland.nl/=>diversen=>mp3-spelers. Ik kreeg hem onder rembours (koopsom te voldoen bij postbode) binnen drie dagen. Zij leveren ook in België tegen een meerprijs van 10 €. Zie => "Informatie".

                    kruimeltje
                    10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                    Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                    Comment


                    • #25
                      zal het voor deze vakantie nog een keertje zonder stellen en dan voor de volgende trip eind juli eentje laten komen van bij Vasta.
                      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                      Comment


                      • #26
                        Als je de Gmini 220 via internet besteld, is er dan een Nederlandse handleiding bij ?

                        Comment


                        • #27
                          Ik ga binnenkort ook op vakantie, echter niet voor zo een lange periode, maar toch zeker lang genoeg om niet toe te komen met de capaciteit van mijn CF card (1024meg) gedurende de lengte van de reis (14 dagen).
                          Ik neem gewoon mijn laptop en wat lege CD's mee. Daarmee kan ik de foto's bekijken, opslaan EN branden (voor het geval de HD crasht). De prijzen van de laptops vandaag zijn zoooo laag dat ik niet inzie waarom ik nog een extra ander systeem zou kopen...

                          Just my 2 cents...

                          Sim
                          natwork.be

                          Comment


                          • #28
                            Een cd-brander is wel groter om mee te slepen dan een x-drive of Gmini o.i.d. Als je in het veld foto's wilt opslaan zou ik een portable harddisk nemen. Het weegt niks en je neemt het gewoon mee.
                            Bovendien kun je het thuis ook nog eens als extra backup gebruiken.
                            Ik heb een x-drive 2 en ben zeer tevrede. 1 keer een kapotte batterij gehad, maar na vervanging geen problemen.
                            Succes!
                            Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Domi
                              Als je de Gmini 220 via internet besteld, is er dan een Nederlandse handleiding bij ?
                              Ja! Er is een Nederlandstalige handleiding bij; een beknopte schriftelijke in meerdere talen o.a. Nederlands. Verder is er op de installatie CD-rom een uitgebreidere handleiding te vinden als pdf-file. Deze is overigens ook te downloaden van de Archos website: http://www.archos.com/download/manua...ini200_v12.pdf (± 3 Mb). Dan ben je meteen een avondstudie verder met 25 pagina's; alles staat zeer uitvoerig beschreven. 't Is handig om die op de Gmini zelf op te slaan, dan heb je die altijd bij. Kwestie van hem even met usb-kabel aan een PC te prikken en dan de handleiding raadplegen.

                              Het apparaat werkt overigens behoorlijk intuitief; kwestie van eens goed met de knopjes spelen.

                              kruimeltje
                              10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                              Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                              Comment

                              Working...
                              X