Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon PowerShot G2

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon PowerShot G2

Hallo

Ik ben op zoek naar een digitaal fototoestel. Ik heb geen ervaring met fotografie maar wil me toch een Canon PowerShot G2 aanschaffen. Ik heb in eerdere boodschappen het adres van een duitse website gevonden waar de prijzen zeer goedkoop zijn (http://www.fotoversand-brinker.de) en zou daar dit toestel willen bestellen. Heeft hier iemand meer informatie over bv: is dit toestel compleet hetzelfde zoals je het in België zou kopen, is er een Compaq Flash kaart bij, ...

Alvast bedankt

Yves

Hallo Yves,
    Welkom bij Belgium Digital.
    De "kit" van een camera kan een beetje verschillen per land.
    In Duitsland zal je uiteraard een Duitse handleiding krijgen.
    De grootte van de meegeleverde CF kaart varieert ook nogal eens.
    In België zijn ze daarop zeer zuinig .
    Nu, met de meegeleverde CF kaart geraak je meestal niet ver en je zal er dus moeten bij aanschaffen ...
    Maar voor de rest zou de uitrusting hetzelfde moeten zijn ...
    Andere forumleden hebben waarschijnlijk meer ervaring bij het bestellen in het buitenland.

Jaja

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Hallo

Ik ben op zoek naar een digitaal fototoestel. Ik heb geen ervaring met fotografie maar wil me toch een Canon PowerShot G2 aanschaffen. Ik heb in eerdere boodschappen het adres van een duitse website gevonden waar de prijzen zeer goedkoop zijn (http://www.fotoversand-brinker.de) en zou daar dit toestel willen bestellen. Heeft hier iemand meer informatie over bv: is dit toestel compleet hetzelfde zoals je het in België zou kopen, is er een Compaq Flash kaart bij, ...