Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar o waar ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar o waar ?

Gegroet,

Jullie kennen me misschien nog als de eeuwige twijfelaar, die maar niet kon kiezen tussen de nikon 995 en de canon s30. Net toen ik voor de nikon gekozen had, bleek deze nergens meer te vinden in europa, iedereen had zijn stocks geleegd voor de aankomst van de nieuwe 4500.
    Soit, to the point : ik vertrek binnen twee weken naar de VS, en had gedacht daar een digicam te kopen. Vandaar dus enkele vraagjes (had al eens een search gedaan, zonder veel resultaat ...
    - Kent iemand een 'gewone' (niet alleen online) fotohandel/keten in de VS met goeie prijzen ? (ik zal o.a. in Chicago zijn, elke zichzelf respecterende keten zal daar wel een filiaal hebben zeker ?). Is de luchthaven een optie, of net niet ?
    - het dilemma G2, S40, coolpix 4500 zal ik proberen zelf op te lossen . Zijn er andere redelijk compacte camera's in die prijscategorie die ik zeker in beschouwing moet nemen ?
    - liggen de prijzen in 'gewone' winkels daar (veel) hoger dan online ?
    - denken jullie dat ze ginder bereid zijn de batterijlader van die spullen eventueel tegen een lagere prijs terug te kopen ?
    - lijkt jullie dit een goed idee om iets in de states te kopen (nu de $ zo laag staat is 't de moment hé)
    - andere opmerkingen of suggesties ?

Groetjes en alvast bedankt,

Dadude

Hallo
    Ik weet niet hoe dat op de belgische luchthaven is, maar bij ons op Schiphol moet je qua prijs betreft niet zijn.
    Ik heb daar vorige week naar een aantal accessoires gekeken maar het prijsverschil was best groot met prijzen zoals je die op internet vind...

groetjes

Nikon / Tamron

Comment

Working...
    X