Hier het persbericht op de US Nikon site:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
** NIEUW ** De Nikon D4s
Collapse
X
-
-
Re: ** NIEUW ** De Nikon D4s
Iemand die van zijn antieke D4 tegen een laag prijsje af wil (want je kunt daar vanaf nu toch geen deftige foto meer mee nemen) mag me altijd iets laten weten.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtIemand die van zijn antieke D4 tegen een laag prijsje af wil (want je kunt daar vanaf nu toch geen deftige foto meer mee nemen) mag me altijd iets laten weten.
Ben wel heel benieuwd wat voor wijzigingen ze hebben aangebracht die verantwoorden dat -TADAAA- een nieuwe versie wordt voorgesteld.
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht't Is nog wachten op de specs, maar inderdaad, nu al wordt de D4 bijgezet in de galerij van de voorbijgestreefde camera's. 't Is niet te geloven, waar is de tijd dat je met je kleinbeeld spiegelreflex 20 jaar voort kon?!"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk berichtik ben benieuwd naar de prijs.
Vriendelijke groet, jessey
Comment
-
Prijzen van de bestaande Nikon-toestellen kelderen overal ....
D4 is plots 500 Euro goedkoper .... en reken daaar nog een cashback bijhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtIemand die van zijn antieke D4 tegen een laag prijsje af wil (want je kunt daar vanaf nu toch geen deftige foto meer mee nemen) mag me altijd iets laten weten.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Als je huidige camera voldoet, is hij niet aan vervanging toe. Vroeger ging een body heel lang mee, want de film evolueerde. En die verving je elke keer. Je sensor vervangen omdat er een nieuwere versie op de markt is? Misschien in de toekomst, een modulaire body, waar verschillende delen kunnen geüpgrade worden? Het zou verkopen, waarschijnlijk duurdere upgrades dan een nieuwe body, maar in "schijfjes", dus betaalbaarder.D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk berichtPrijzen van de bestaande Nikon-toestellen kelderen overal ....
D4 is plots 500 Euro goedkoper .... en reken daaar nog een cashback bij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtDan is de D4 nog veel te duur
Ik vind bv iedere auto op de markt ook te duur doch spendeer daar ook geld aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk berichtEerste foto's van de D4s-body, weliswaar achter glas: HIER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk ben ook wel nieuwsgierig wat de specs zijn.
Comment
Comment