Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe body (Backup 5D MarkIII)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe body (Backup 5D MarkIII)

    Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
    Mss is het wel een goed idee om nog even te wachten... Het zijn geruchten, maar wel heel aantrekkelijk lijkt me.
    http://www.canonrumors.com/2014/01/e...ng-for-cp-cr1/
    Fullframe ?

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe body (Backup 5D MarkIII)

      en dan met die filmpjes, waarbij het ook nog bij de ontwikkeling kon mislopen, met slechts 36 of zelfs maar 12 beelden. Die moeten toch een heel hoge stress bestendigheid hebben gehad

      Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk bericht
      zit dit een beetje mee te lezen, maar komt een beetje arrogant over dit alles, als een 6D al niet goed genoeg meer is welke camera is het dan wel, vraag me af hoe het de mensen vroeger in godsnaam is gelukt om een deftige foto te maken met al die prutscamera's.

      Sorry maar dit moest ik even kwijt.

      Natuurlijk is de 6D een geschikte camera, zowel als stand-alone (rare benaming trouwens) of als back-up canera, maar als 5D bezitter moet je dit natuiurlijk zelf ook wel uit kunnen vogelen.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe body (Backup 5D MarkIII)

        Goede vraag, maar persoonlijk vermoed ik van niet. Ik verwacht eerder een verbeterde 70D sensor. Hopelijk zal de ISO en DR nog een stuk verbeteren. Nog meer MP vind ik niet zo belangrijk.
        Indien de ISO niet beter is bij die 7DII dan haal ik mij een 6D ter vervanging van mijn huidige 60D.
        Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe body (Backup 5D MarkIII)

          Oorspronkelijk geplaatst door Picha Bekijk bericht
          Een backup toestel in de ware zin van het woord is een tweede 5D III
          Ja, je hebt gelijk. Misschien is 'backup' ook gewoon de verkeerde woordkeuze van mij geweest.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment

          Working...
          X