Heb tot op heden altijd gewerkt met Bridge fototoestellen van Fuji, en was daar eigenlijk redelijk tevreden mee. Maar nu ik wat meer met macro fotografie bezig ben, en echt haarscherpe foto's wil nemen, ben ik van plan om over te stappen naar een digitale spiegelreflexcamera. Het kantelbaar scherm dat er op mijn Fuji zat, heb ik altijd leuk gevonden, en zou ik graag opnieuw terugzien op mijn nieuwe camera. Graag had ik van jullie wat hulp gehad in de keuze van een nieuw toestel. Budget-gewijs zit ik te denken aan een bedrag ergens tussen de 500 en 700 euro, en dan liefst een complete kit, dus niet enkel een body.
Zelf zat ik te denken aan een Canon EOS 600D kit, of de iets duurdere Nikon D5200. Misschien ook wat hulp in de keuze van lenzen? Wat zijn de mogelijkheden van de standaard bijgeleverde lenzen? Ik had namelijk graag 1 goede all-round lens, dan verschillende lenzen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg Hans
Zelf zat ik te denken aan een Canon EOS 600D kit, of de iets duurdere Nikon D5200. Misschien ook wat hulp in de keuze van lenzen? Wat zijn de mogelijkheden van de standaard bijgeleverde lenzen? Ik had namelijk graag 1 goede all-round lens, dan verschillende lenzen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg Hans
Comment