Ik weet het nimeer... Ik overweeg om een dslr aan te schaffen,maar met wat ben ik nu het beste af?De meeste foto's die ik zal nemen is op vakantie.Daarnaast ga ik regelmatig spotten in zaventem waar ik dan ook foto's neem.Voor vakantiefoto's is de prosumer geschikt genoeg,maar voor te spotten heb ik dan weer een snelle AF nodig die ik toch enigzins mis nu.Blijf ik het beste bij m'n coolpix 5700 of toch maar wat zwaarder gaan?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DSLR of Prosumer???
Collapse
X
-
-
Hou je 5700 en koop een DSLR erbij dan kun je naargelang de omstandigheden kiezen wat je dan best uitkomt.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
Volledig mee eens. Hou je Coolpix en koop jezelf een DSLR (D70 of 300D). Voor 1300€ heb je al zeer mooi materiaal !
Greetz,
EBOS
PS : Hebde ook foto's van Zaventem op 't net staan ? Ben namelijk ook spotter ...Don't dream your life, live your dream !
just some camera ...http://www.andries.net.tf
Comment
-
Comment
-
Om te spotten, maakt die af niks uit zulle.... die valt zelfs manueel in te stellen als het erop aankomt. Om te spotten heb je zoom nodig.
Was dit weekend ook nog eens naar zaventem weesten testen, en de "trage" af van een nikkor 70-300 was meer dan voldoende, zoom bereik was juist iets te kort naar mijn goesteTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Originally posted by vitarake
Zover krijg ik mijn wederhelft niet ,dus ik zal moeten kiezen,de cp buiten en een dslr of gewoon de cp houden
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
Comment