Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat kan ik nog vragen voor een D700 die amper 1500 clicks heeft en laat aangekocht is nieuw, waarop nog garantie staat tot en met de derde maand van 2014?
Mvg
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Tja, ik ga van het weekend een D700 eens uitproberen of het wat is voor me.
Ik zou voor een dergelijke camera max 1100 euro overhebben.
Anders wordt het verschil ten opzichte van een D600/610 wel erg klein.
Ga eens kijken op de gekende sites wat ze daar vragen, maar zo te zien zal je al blij mogen zijn als je 1100€ krijgt.
Er staat een vergelijkbaar toestel op MP en daar is het hoogste bod nu 960€....
En toestellen met iets meer klicks maar met grip mogen voor 1100 weg...
Weinig klicks en restgarantie zijn bij mijn ervaring voor sommige mensen wel een reden om dat toestel (en niet een ander) te kopen maar niet om er (veel) meer voor te betalen.
En Nikon heeft met het uitbrengen van de D600 de prijs van de D700 stevig gekraakt.
Ik weet niet wat je van plan bent maar de D700 is nog steeds een prima toestel, misschien gebruik je hem beter nog een tijd.
Comment