Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oppassen met updaten firmware D3100, D3200, D5100, D5200 en P7700 "indien u thirdpar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Oppassen met updaten firmware D3100, D3200, D5100, D5200 en P7700

    Oorspronkelijk geplaatst door pieke Bekijk bericht
    Hahahaha volgens sommige mensen kunt u alle typenummers gewoon weglaten en vervangen door Nikon.
    Aan deze reactie kan ik afleiden dat ik in mijn opzet geslaagd ben ...

    Comment


    • #17
      Re: Oppassen met updaten firmware D3100, D3200, D5100, D5200 en P7700

      Eerlijk is eerlijk : niet alle Nikon-lenzen passen op alle Nikon camera's. De EM-lenzen zijn een categorie apart meen ik me te herinneren, zelfde verhaal voor de pré AiS lenzen.
      Lichtmeting met een AiS op vb een D70 werkte niet, op een D1 wel. Hoe hoger je ging in de reeks hoe meer opties je kreeg, de AF via de camera is een mooi voorbeeld. Ze zijn ook niet heiliger dan de paus.
      Maar in bijna alle gevallen is er een mouw aan te passen.

      Het is met elk merk ergens wel iets.

      Comment


      • #18
        Re: Oppassen met updaten firmware D3100, D3200, D5100, D5200 en P7700

        Mijn goed bedoelde posting is niet helemaal op koers gebleven ... maar heb wel positief nieuws te melden : de betroffen kloonbatterijen in de familie doen het nog allemaal ( net voor deze posting gemeld maar mijn waarschuwing was reeds te laat ... updaten zal nu niet meer zo snel gebeuren )

        Comment


        • #19
          Re: Oppassen met updaten firmware D3100, D3200, D5100, D5200 en P7700

          Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
          Mijn goed bedoelde posting is niet helemaal op koers gebleven ... maar heb wel positief nieuws te melden : de betroffen kloonbatterijen in de familie doen het nog allemaal ( net voor deze posting gemeld maar mijn waarschuwing was reeds te laat ... updaten zal nu niet meer zo snel gebeuren )
          Het is inderdaad verstandig om eventuele updates uit te stellen, dan lees je meestal wel ergens of die firmware update problemen geeft of niet.
          Hoe goed de fabrikant alles ook test, ze kunnen altijd wel ergens iets over het hoofd zien waardoor er in bepaalde omstandigheden problemen kunne optreden.
          Laat daarom iemand anders maar eerst "proefkonijn" spelen, er zijn er altijd wel die altijd de allernieuwste firmware zo snel mogelijk willen uitproberen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X