Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Error 30 Canon 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Error 30 Canon 7D

Oorspronkelijk geplaatst door LLV8530 Bekijk bericht
    Vraag dat ze dat dan maar eens bewijzen ....
    Desnoods rechtstreeks contact opnemen met tech-repair....
    Veel van die winkels proberen er zich met een foefje van af te maken hoor ...
    Niet opgeven !
    Larie wat je verteld zij hoeven daar geen bewijslast voor te geven ,als je een toestel aankoopt ga je met de garantievoorwaarden van desbetrefend product akkoord.
    Als een toestel word binnengebracht waarvan de hersteller constateert dat het geen garantiegeval is heb je niets om op terug te vallen hooguit goodwil van de eigenlijke leverancier kan dan redding brengen.
    Waarschijnlijk is de val en stoot bij tech repair geconstateerd of denken zij deze te constateren ,wedden dat het betalen word of nieuw toestel kopen.

Comment

Heb mijn toestel in april gekocht en het ziet er uit als nieuw! De dag voor de error 30 melding nog de ganse dag gefotografeerd. Wanneer ik hem de volgende avond weer wil gebruiken geeft hij die error-melding. Mijn toestel is zeker niet gevallen of ergens tegenaan gestoten! Hoe kunnen ze me nu laten betalen voor iets wat niet gebeurd is?? 230 euro :-(

Comment

Ik geloof je wel ,maar als de hersteller zegt hij is gevallen ben je ver van huis want je mag er zeker van zijn dat er weinig verhaal tegen in te brengen is.
        Ik zou met de verkoper gaan praten en proberen een soort van deal te maken dat er iets an de herstelkosten kan gedaan worden, zij gaan er toch vanuit dat iedereen zal roepen met mijn toestel is niets gebeurt en ergens zullen zij de lijn trekken .
        Normaal moeten ze je wel kunnen vertellen wat stuk is , door de stoot en / of val wat voor hun de oorzaak is.
        Is dat eerlijk tegenover de consument? ik weet het niet maar kan wel de redenering hierachter begrijpen.

Comment

Allen bedankt voor jullie reacties en raad!
          Dikke pluim voor "Konijnenberg"! Zij hebben ervoor gezorgd dat de herstelling toch onder garantie gerepareerd zal worden...

Comment

Ik krijg hier nu ook een error 30. Alleen is het vreemd dat dit enkel gebeurd met de batterijgrip. Zonder grip is er niks aan de hand.
            canon
            www.Pictostijn.net
            https://www.facebook.com/Pictostijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anbe Bekijk bericht
              Allen bedankt voor jullie reacties en raad!
              Dikke pluim voor "Konijnenberg"! Zij hebben ervoor gezorgd dat de herstelling toch onder garantie gerepareerd zal worden...
              Uiteraard want het is gewoon garantie als het binnen de 2jaar valt ;-)

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antool Bekijk bericht
                Ik krijg hier nu ook een error 30. Alleen is het vreemd dat dit enkel gebeurd met de batterijgrip. Zonder grip is er niks aan de hand.
                Originele grip van Canon ?

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Misschien is de camera wel gevallen of gestoten door de post afhandelaar.

Comment

Beetje late reactie van me, maar ja een originele grip.
                    Vrees dat mijn beestje de geest aan het geven is want hij vertoont nog meerdere kuren.
                    canon
                    www.Pictostijn.net
                    https://www.facebook.com/Pictostijn

Comment

Is dat niet wat snel?

Oorspronkelijk geplaatst door antool Bekijk bericht
                      Beetje late reactie van me, maar ja een originele grip.
                      Vrees dat mijn beestje de geest aan het geven is want hij vertoont nog meerdere kuren.
                      ______
                      www.vue.photo

Comment

Working...
                      X