Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje Eos 70 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Vraagje Eos 70 D

    Heb dit bij een 7d en een ef-s17-55 meegemaakt.
    Had de body en lens bij een nederlandse winkel aan gekocht, thuis gemerkt dat de lens nogal kraakte bij de focus ring en ook de body getest op countershot.
    Body had meer als 100 counts, gebeld naar de winkel en hier kreeg ik te horen dat dit tentoonstelling produkten waren die per ongeluk mee gegeven waren.
    Een nieuwe body zou opgestuurd worden van uit het magazijn en de vorige body die voor mij onder tussen was aangekomen bij de winkel hadden ze al verkocht, de lens die voor mij was besteld, hadden ze in de uit stel raam gezet.Paar dagen later terug naar de winkel en de lens + body omgeruild en de lens die voor mij was besteld maar ondertussen was tentoon gesteld was inderdaad nieuw, 100% in orde, had ook de nieuwe lenskap en serie nr. begon met 03, dus een van dit jaar, de body zag er ook goed uit, maar dom weg vergeten te testen op shuttercount.
    Thuis de body getest en hier meer als 50 counts op.
    Terug naar de winkel gebeld en hier zou weer een body besteld worden bij het magazijn van hun.
    Body terug gebracht, ondertussen had de verkoper zelf de dozen nagekeken, was een retail en een bulk, alle 2 waren ze gebruikt geweest.
    De verkoper heeft de body terug genomen en een terug betaling aan gevraagd voor mij bij hun hoofd office en dat mijn geld met spoed terug gestort zou worden, daar zij mij niet konden garanderen dat een andere body wel nieuw is.
    Had het geld binnen de week terug op de rekening en een mail gekregen met hun excuses, ook heb ik van hun een 16gb cf ultra kaartje opgestuurd gekregen voor de geleden kilometers.
    Ik kan van de winkel zeggen, dat ze geen fout gemaakt hebben, waren ook zeer hulp bereid en ben met de lens zeer tevreden.
    Nu toen ben ik eens opnieuw gaan kijken online en vond de winkel in Turnhout, jaren geleden wel eens iets van gekocht en was ook wel tevreden over de winkel, maar spijtig genoeg ook niet de goedkoopste, knoop door gehakt en naar de winkel gereden en mij de 7D gekocht , kwam in een grote doos waar de 17-55 was uit gehaald, bulk/set versie , nu hier de 7d ook weer niet getest, 2 keer hetzelfde vergeten, nu thuis deze met een nieuw kaartje getest, foto gemaakt en hier stond 1 als eerste foto, met shutter count hetzelfde, hier staat ook 1.
    Dus een foto camera nieuw begint met 0, mijn vorige dslr had ook 0 op shuttercount toen ik deze nieuw kocht.
    Laat u niets wijsmaken door canon en een winkel, als het een deftige winkel is, dan maken ze geen probleem en bestellen ze u een nieuwe of geven ze u uw geld terug.
    Daar er meer en meer van deze zogezegd nieuwe toestellen met hoge shuttercount in omloop komen, zal het moeilijk worden voor ene te vinden met 0 shuttercount.
    Daar als de winkel een online shop heeft en 30 of 14 dagen niet goed geld terug garantie heeft, mag u er zeker op zijn dat deze terug gestuurde en nogal geteste toestellen terug in de verkoop gaan.
    Nu zelf heb ik geluk gehad en heb een nieuwe 7D met 0 shuttercount, nu is wel zo dat de 7D minder en minder verkocht word en bij vele winkels geen nieuwe stock word aangelegd voor de 7d, bij coolblue kan men zien als iets eol wordt, dan word het produkt niet meer verkocht, dus mensen de 7DII zal niet meer lang op zich laten wachten.

    Comment

    Working...
    X