Hij is er bijna: weathersealed en stofprobleem aangepakt: http://fstoppers.com/nikon-announces-the-nikon-d610
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D610
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D610
Hoi,
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtnu nog de D600 kosteloos kunnen omruilen en 't is ok.
we kunnen het nie oplossen, maken we gewoon een nieuwe camera wa kleine upgrades and that's it
Kosteloos omruilen zou een geweldige klapper voor Nikon zijn.
Dat zou zorgen voor lifetime klanten...
Maar ik vrees dat deze droom nooit werkelijkheid wordt.
En dat de huidige D600 bezitters de handelswaarde van hun toestel flink zien kelderen.
Thanks Nikon...
Nikon, no thanks...
Comment
-
En wederom weer een gevalletje van "het geld is binnen van de klant...niet meer zeuren, volgende klant alstublieft"! Kan me heel goed voorstellen dat er een wrang gevoel wordt overgehouden als je de trotse bezitter van een D600 bent en nu de zwart op wit bevestiging krijgt dat die toch eigenlijk niet zo goed is en nu maar snel wordt opgevolgd door de D610, waardoor de problemen hiermee op een slinkse wijze gepareerd worden...Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.
Comment
-
idd hier nu iets minder "trotse" bezitter van een D600!!!
das mooi ge***** van nikon.
was met sb900 ook zo (veel klachten oververhitting) => sb910
gelukkig valt het bij mijn sb900 goed mee en nog maar 1 keer gehad.
stof komt telkens terug en is dus heel wa minder fijnnikon stuff
Comment
-
Comment
-
-
En hij is er:
Nikon site
En volgens Nikon Belgium op facebook start de verkoop op 18/10, adviesrpijs €1899
Comment
-
Super!
Mijn twijfel probleem tussen de D7100 & de D800E is weg!
Deze heeft pixels & genoeg fps om aan men eisen te voldoen!
Comment
-
Snap het nu eigenlijk niet hoor..dus 0,5 fps meer, wat weathersealing extra..en het probleem dat iedereen kent maar dat Nikon doodzwijgt, (hopelijk) opgelost..en da's dan genoeg voor een nieuw model ?
Ik zou me als D600 bezitter zwaar in de zak gezet voelen en ik vertik het om nog maar te denken aan een D610
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevenM Bekijk berichtSnap het nu eigenlijk niet hoor..dus 0,5 fps meer, wat weathersealing extra..en het probleem dat iedereen kent maar dat Nikon doodzwijgt, (hopelijk) opgelost..en da's dan genoeg voor een nieuw model ?
Ik zou me als D600 bezitter zwaar in de zak gezet voelen en ik vertik het om nog maar te denken aan een D610
Comment
-
-
Ze zouden de D600 bezitters toch op z'n minst de optie moeten geven om hun huidig toestel tegen een kleine prijs (100 euro of zo) in te kunnen ruilen voor een D610.550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk berichtZe zouden de D600 bezitters toch op z'n minst de optie moeten geven om hun huidig toestel tegen een kleine prijs (100 euro of zo) in te kunnen ruilen voor een D610.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk berichtAls geste zouden ze de D600 bezitters Capture NX 2 gratis kunnen leveren.
Comment
Comment