Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 400d voor terug te starten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 400d voor terug te starten

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    ja .. die gasten op depreview zijn een stelletje idioten vergeleken met jan_modaal dSLR bezitter ... moet zelfs zijn dat ze bij Canon met een hoop paljassen zitten omdat ze dit soort info durven verspreiden en zelfs hun eigen "sample variance" niet schijnen te kennen LOL! ... close, dude, but no cigar, misschien even vermelden wat je betrouwbare technisch onderbouwde bronnen zijn? ... en "in de praktijk bewezen"? doe mij vooral niet in een deuk liggen van het lachen met zulke hersendode doodoeners .. "in de praktijk" kan je zelfs bewijzen dat de wereld waarschijnlijk toch wel plat is ... waardeloos!

back on topic
    IK gebruik nog steeds mijn eigen 400D en tot volle tevredenheid. Ik had een toestel van de batch die door Canon destijds archi-slecht gecalibreerd was bij de QC .. na veel wereldwijde discussie met ontevreden gebruikers heeft Canon "in alle stilte" toegegeven dat er een probleem was en dat men ze gratis kon laten hercalibreren wat ik dan ook laten doen heb ... ben er wel gaan bij staan met de nodige "testmaterialen" ..
    Sites waarnaar jij refereert zijn op zich goed, alleen wat er vaak gebeurd is dat we ons te snel blind gaan staren op de cijfertjes die voort komen uit de testen. En deze dan ook nog eens verkeerd interpreteren. Is dit erg nee, maar laten we wel beetje respectvol blijven ;-)

De manier hoe je het nu verwoord zullen veel lezers jou reactie niet geheel serieus nemen. Terwijl je in essentie wel een punt hebt ;-)

Natuurlijk bied bijvoorbeeld de 550D aantal voordelen ten opzichten van de 400D, bijvoorbeeld betere ISO prestaties. , maar als je weer wilt starten dan zou ik zelf ook eerder kijken naar een 550D of hoger. Deze zijn tegenwoordig tegen redelijke prijzen tweede hands te krijgen.

Comment

Re: Canon 400d voor terug te starten

Wat een gezever weeral allemaal.

Natuurlijk is een 400D goed om het terug te hervatten. Ik zie geen reden waarom je '5jaar oude techniek' nietmeer zou kopen? Dan zouden ze het beter wegwerpcamera's noemen

Je gaat wat bepekrt zijn met je ISO als je gaat urbexen, waar je soms in heel donkere toestanden terecht komt. Dus het ligt gwn aan je budget en wat je ervoor wilt geven. Kijk liever voor een cheape 400d met een mooie 2.8 lens ofzo dan al je geld in een dure body te steken. Hier op de site staat trouwens een mooie 450d set bij tekoop
      Life through a lens..

Comment

Working...
      X