Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Medium format Nikon?
Collapse
X
-
-
Re: Medium format Nikon?
Oorspronkelijk geplaatst door luukt Bekijk berichtZou het jammer vinden als dat zou gebeuren.
En met een eventuele adapter zou je dan je objectieven van de kleinbeeld spiegelreflexen kunnen gebruiken op je mediumformaat met een kleiner beeldveld. Ongeveer zoals je nu een DX lens zou gebruiken op een D800/E. Het zou zeker een steen van formaat zijn in de kikkerpoel van de huidige medium formaat camera's.
WalterD850
Comment
-
Ik betwijfel de betrouwbaarheid en realisme van deze posts hoor...
Er zijn slechts enkele patenten voor mediumformaatlenzen door Nikon en zeker niet genoeg voor een basic lineup (wide, standaard, macro, tele is toch een minimum?).
Ik denk dat het een typo was.
Als dit er komt zal de prijs er waarschijnlijk ook wel zijn (8000-10000 euro voor de body veronderstel ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtIk betwijfel de betrouwbaarheid en realisme van deze posts hoor...
Er zijn slechts enkele patenten voor mediumformaatlenzen door Nikon en zeker niet genoeg voor een basic lineup (wide, standaard, macro, tele is toch een minimum?).
Ik denk dat het een typo was.
Als dit er komt zal de prijs er waarschijnlijk ook wel zijn (8000-10000 euro voor de body veronderstel ik).
WalterD850
Comment
Comment