Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe body (concertfotografie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe body (concertfotografie)

    Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
    Hoi Walter, instelling d2 slaat op de Cl instelling dus low-burst en kan je maximum tot 5fps instellen, met de rand opmerking dat hij daarin max 4fps maakt in FF ongeacht de instelling.
    Mijn gevolgtrekking was dus dat hij zoals aangegeven in het boekje met de grip en AA's tot 6fps kon gaan want er staat ook op hun site géén beperking i.v.m. beeldgrootte bij die specs.

    Maar ik heb ook op het net gaan zoeken, en je zal wel gelijk hebben want overal lees ik over de max 4 fps in FF ongeacht batterijen of grip.
    Testen kan ik het niet omdat ik geen grip heb maar ik kan het ook zo geloven zenne

    Het is leuk om te weten maar voor mij maakt het weinig uit, ik vind 4fps snel genoeg.
    Mijn D3 deed er 9 als ik het me goed herinner en dat ruil ik graag in voor de pluspunten van de D800

    Jozef
    Heb ook nog de extra fbs niet gemist, maar kan me wel voorstellen dat een sportfotograaf met de D800 wat te kort komt. Ik denk ook dat ze hem wel wat vlugger hadden kunnen maken als ze hadden gewild, maar wie zou er dan nog een D4 kopen?

    Walter
    D850

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe body (concertfotografie)

      Ik bedoel idd meer resolutie.
      Op klein formaat is alles scherp maar als ik wil uitvergroten op poster/canvas formaat is dat al heel wat anders...
      http://www.evshotsphotography.com

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe body (concertfotografie)

        En vandaag even in de Fnac geweest en toch weer maar effe richting afdeling fotografie gestapt en nogmaals de D800 & D7100 vastgehad.
        D800 had deze keer een lens op en had al direct veel meer grip wat mij nu doen beslissen heeft toch voor de D800E te gaan
        http://www.evshotsphotography.com

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe body (concertfotografie)

          Oorspronkelijk geplaatst door Epics Bekijk bericht
          En vandaag even in de Fnac geweest en toch weer maar effe richting afdeling fotografie gestapt en nogmaals de D800 & D7100 vastgehad.
          D800 had deze keer een lens op en had al direct veel meer grip wat mij nu doen beslissen heeft toch voor de D800E te gaan
          Dat ga je je niet beklagen

          Walter
          D850

          Comment

          Working...
          X