Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 7d, 70d of 6d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 7d, 70d of 6d

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    ja .. da's helaas zo'n platte dooddoener .. ik lees een hoop van die "iedereen meningen" en menigmaal vraag ik mij een hoop dingen af aangaande de grondslag voor de vorming van die mening!
    welke meetapparatuur heb je trouwens ter beschikking om dit te onderbouwen? of is het andermaal "natte vinger" werk?

ja 't scheelt zeker een slok op de borrel

bij Konijn
    7D body 1199 €
    70D pre-order 1099 €
    Dat reflecteert wel redelijk goed de evaluatie van dpreview nb ..
    Het lijkt wel of jij iets wil verdedigen? Overigens heel leuk bij konijnenberg, maar daar haal ik niks meer al krijg ik het gratis!! wat een arrogante lui en een service...pffff maar dazz een ander topic waard haha.

Comment

Ik heb niets te verdedigen .. ik probeer enkel kompleet niet onderbouwde claims, die overigens niemand op een technisch onderlegd review forum/site schijnt te volgen, te ontzenuwen.
      Uw subjectieve evaluatie is nu eenmaal wat ze is .. nl subjectief .. daar "kopen" *wij* niets solieds voor.

Overigens heel leuk bij konijnenberg, maar daar haal ik niks meer al krijg ik het gratis!
      De essentie ontgaat u volledig he? zelfde shop, zelfde omstandigheden = zelfde prijspolitiek, zelfde prijsstelling, ja?

maar omdat ge zo aandringt

cameranu
      7D body 1179€
      70D body 1099€
      80€ in de kering ...
      begrijpt ge het nu?
      enfin .. sic transit gloria mundi ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        ...

cameranu
        7D body 1179€
        70D body 1099€
        80€ in de kering ...
        begrijpt ge het nu?
        enfin .. sic transit gloria mundi ...
        het verschil met een 6D aan 1585€ betaalt zich misschien terug als je minder lichtsterke lenzen moet kopen

Comment

Working...
        X