Ik heb een defecte D7000. Pijltjestoets en enkele andere toetsen willen niet meer werken, wat zou er gaan zijn? Hoeveel zou dit kunnen kosten?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D7000 defect
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nikon D7000 defect
vertel eens iets meer. Je hebt een D7000 met een MBD-11. Klopt toch?
Werken de knoppen op de grip? Heb je de grip er afgehaald?...
meer info aub. Hebben je ergens iets vergrendeld in het menu? Troubelshooting al geraadpleegd in de handleiding?
Comment
-
Ik heb de camera binnen gebracht. Blijkbaar slijtage op de plaat binnenin. Hij vind het zelf verdacht. Mogelijk kan het ook waterschade zijn, maar daar twijfel ik me ferm over vermits ik alles - echt alles - in de regen doe met een regenbescherming rond de camera. Maar goed, het kan, maar ik twijfel erover. Ik zal wel zien hoeveel het me zou kunnen kosten. Ik kan steeds beslissen wat ermee te doen. Maar vermits de camera nog maar 7 maanden word gebruikt, denk ik eerder aan herstellen.Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk berichtMaar vermits de camera nog maar 7 maanden word gebruikt, denk ik eerder aan herstellen.
Comment
-
Excuses...werd gebruikt. Efkes verkeerd geplaatst.Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!
Comment
-
Comment