Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aldi camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ook ooit ene willen kopen in afwachting van een betaalbare en toch volgens mijn wensen uitgeruste DSLR... Even Tony z'n advies gevraagd, die me prompt een link doorstuurde van een eigen test van het toestel... een test die me instant naar de winkel deed lopen om een nieuwe voorraad filmkes aan te schaffen voor m'n analoge camera en toch maar even te wachten Maar goed... je moet niet naar de winkel hollen voor filmvoer... Maar als je jezelf in het digitale avontuur stort, dan kan je echt wel beter een fotomerk-camera kopen voor een gelijkaardig bedrag. Misschien minder pixels en minder zoom, maar anderzijds wel vlotter bruikbaar, beter belicht en heel misschien staat er ook nog iets op van wat er te zien was op het ogenblik dat je afdrukte

    Comment


    • #17
      Als iemand nog een andere slechte koop wil doen, bij de Lidl hebben ze volgende week ook weer 5-megapixel camera's
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Originally posted by muylaerb
        Volgens mij kan je er maar 1 ding over zeggen: het is "waar naar zijn geld". De kamera is zeker niet de beste maar hij kost dan ook niet veel... Als je kwaliteitsfoto's wil trekken, kan je beter sparen voor een duurdere. Als je alleen maar ad hoc een paar fotootjes wil trekken als je ergens iets ziet, is zo'n toestel voldoende.

        Je kan het gewoon ook gaan kopen, even uitproberen en als het je niet aanstaat, gewoon terugdragen en je geld terugvragen.

        B
        heb er ooit ook eentje gekocht dezelfde dag nog terug verkocht
        veel te traag die dingen
        als je eens iets ziet zeg je
        zal dan wel iets moeten zijn dat niet beweegt zulle of het is al lang riebedebie tegen dat je nen foto genomen hebt
        bd0379be

        Comment


        • #19
          ja kort gezegd rot camera's beter een A70 kopen !!!!!!!
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #20
            alleen het principe al ...
            wie koopt nu hifi, computer of fototoestel in een VOEDINGSWinkel ???
            www.loft6.be

            Comment


            • #21
              Ik vind dat je ieder toestel onbevooroordeeld moet bekijken, zeker bij een "merk" zoals medion dat voortdurend wisselt van fabrikant.
              Hun eerste 4MP camera werd bv ook onder het label jenoptik verkocht met een prijskaartje dat het dubbele was.

              Ze brengen namelijk redelijke camera's tegen een lage prijs (deze past in die reeks) en echt complete bagger camera's (veredelde webcams genre trust).

              Wie de fabrikant van de huidige camera (MD41066) is heb ik nog niet kunnen achterhalen maar het magazine chip (http://www.chip.de/news/c_news_11779469.html in duitsland werd deze camera op 21 april aangeboden) raad aan om iets meer te betalen en voor een 3MP camera te gaan die vergelijkbare kwaliteit leverd. (Canon PowerShot A70)
              Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

              Comment


              • #22
                <font face="Verdana">Heeft er soms niemand een foto die met de medion 5.18 MP genomen is?</font id="Verdana">

                Comment


                • #23
                  Originally posted by makavelli
                  <font face="Verdana">Heeft er soms niemand een foto die met de medion 5.18 MP genomen is?</font id="Verdana">
                  Ik weet niet over welk type het gaat, maar op onderstaande link maak je veel kans:

                  "Away put your weapon, I mean you no harm"

                  Comment


                  • #24
                    Hallo,
                    Mensen, koop liever van je dure spaargeld een merk-camera. (nieuw of tweede-hands) maar blijf van dit soort artikelen af.
                    Goedkoop is in dit soort gevallen duurkoop, lees de berichten maar eens goed in dit forum!
                    Vaak is 5MP niet eens 3 MP!!
                    Afblijven .... het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden.

                    Mvg. Ted

                    -------------------------------------------

                    Pictures need no languages; http://members.home.nl/tebo/
                    -----------------------------------------------
                    Homepage;www.tedboots.nl
                    -----------------------------------------------

                    Comment


                    • #25
                      Op school gebruiken ze ook de Medion camera.
                      Deze geeft inderdaad niet altijd het gewenste resultaat.
                      Vooral de snelheid (=traagheid) is dikwijls een probleem.

                      Je kan een heleboel foto's bekijken van de camera op http://users.pandora.be/fotogallery/index_2.htm

                      De eerste pagina is met een echte fotocamera genomen vanaf pagina 2 met den Medion.

                      En oordeel dan zelf maar!

                      o ja even vergeten bij zetten foto's zijn resized naar 600*800
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by appelmooz
                        alleen het principe al ...
                        wie koopt nu hifi, computer of fototoestel in een VOEDINGSWinkel ???
                        Als je zoiets zegt, heb je duidelijk nog niks gekocht in de Aldi! Het principe is OK, ik heb er vorig jaar een Medion PC gekocht en dat is de beste PC die ik tot nu toe gehad heb. Vooroordelen helpen je zelden om een goeie keuze te maken... en ongemotiveerde slogans, in de stijl van "afblijven is de boodschap" ook niet. Daar heb je in een discussieforum niks aan.
                        mvg
                        Bert

                        Comment


                        • #27
                          camera valt reuze mee als je de eerst keer met digitale fototoestellen in aanmerking komt.
                          ik het vorige model gehad en was daar content mee.Ik wou nadien die nieuwe gaan kopen maar heb mij een tweedehand Canon G5 aangeschaft.

                          hier wat fotokes van de medion
                          http://www.chiefz.be/gallery/Medion
                          Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

                          Comment


                          • #28
                            Het voordeel van een digitale camera is dat er ook nog zoiets als Photoshop bestaat en dat werkt net zo goed met een Aldi-camera als met de duurste DSLR. Je foto's kunnen wel een beetje Photoshop verdragen en hier en daar mag je ook wat aan de compositie werken.

                            Onderstaande foto komt van een 2 megapixel Ricoh die 110 euro kostte in MediaMarkt.

                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                            Comment


                            • #29
                              Hallo R0bke,

                              Wat voor een foto's wilt u gaan maken met zo'n toestel
                              En hoe handig bent u in Photoshop

                              Zoals al vermeld is, is megapixel niet het enige waarop men zich moet blindstaren.

                              Veel betere alternatieven (hangt dus wel af van het soort foto's wat gemaakt wordt) is bijvoorbeeld de a70, maar misschien ook wel de cybershot dsc-p52 (wel een wat "ouder" model).
                              Groeten,

                              JLP
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

                              Comment


                              • #30
                                Ha ik heb hem gisteren gekocht en dit is mijn eerste foto en ik mag wel zeggen dat ik er blij mee ben .. fotografie heb ik nog nooit gedaan en dit resultaat ik was fier op mijn eigen


                                de video werkt niet op dat toestel je zou dus de beelden kunnen overbrengen op tv via dat toestel .. maar sla me dood ik vind het niet. Misschien moet ik naar de tv winkel en een kabel of zoiets laten bij plaatsen ik weet het niet .. onze tv is nog geen jaar oud
                                Een JVC AV-28GT1BUF ..misschien doen ik iets verkeerd [IMG][/IMG]


                                Jacqueline722

                                Comment

                                Working...
                                X