Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk x100s...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Eindelijk x100s...

    Eventjes een vraagje voor diegenen die al een x100s bezitten, welke tas hebben jullie voor dit toestel?
    De leather case van fuji is wel mooi, maar duur, moeilijk te vinden en je krijgt er niets extra bij in zoals batterijen of kabeltjes.

    Y.

    Comment


    • #62
      Re: Eindelijk x100s...

      Ik heb een BlackRapid SnapR 35 gekocht. Ben er net een week mee naar de Ardennen getrokken en ben er wel content van. Camera past er (uiteraard in) en er zijn nog twee zijzakjes voor extra batterijen, geheugenkaarten, enz.... Je kan de tas er ook afhalen en enkel met de strap werken. Ik vond het persoonlijk heel aangenaam om zo rond te lopen. Je hebt ten allen tijde je handen vrij en kan zo aan de camera.
      FujiFilm X-T1 | XF 18-55mm f/2.8-4 | Zeiss Touit 12mm f/2.8

      Comment


      • #63
        Re: Eindelijk x100s...

        Ik heb deze:

        Toestel past er perfect in, met plaats voor extra batterijen en geheugenkaartjes. Er is ook een regenhoes bij.

        Comment


        • #64
          Re: Eindelijk x100s...

          Hier net een Lowepro Event Messenger 150 besteld.
          Op't randje van grootte, maar ik wou sowieso nog plaats voor een tablet/kaartlezer/batterij/.. en eventueel een 2de MFT toestel mee te nemen.
          Morgen een eerste impressie!

          Comment


          • #65
            Re: Eindelijk x100s...

            Bedankt, zitten zeker interessante opties tussen...
            Vooral de lowepro spreekt me wel aan aangezien mijn tablet er ook bij in kan, enkel zit ik dan wel met een vrij grote tas wanneer ik enkel de camera bij me heb. Keuzes keuzes

            Comment


            • #66
              Re: Eindelijk x100s...


              F8-1/60s-iso1600
              Ongeveer zo uit de cam. Via kaartlezer naar de Nexus7, beetje nabewerking in snapseed en dan verkleind naar 1024px.
              Last edited by Lennert; 10 augustus 2013, 16:03.

              Comment


              • #67
                Re: Eindelijk x100s...

                Lennert, heb je intussen die lowepro tas? Hoe valt deze mee?

                Comment


                • #68
                  Re: Eindelijk x100s...

                  ik heb er de deze al voor gekocht : http://www.kamera-express.be/product...spective-5-ps/
                  Ik vind de kleur mooi en ik kan er eventueel nog een andere kleine camera bij steken met iets meer tele

                  Comment


                  • #69
                    Re: Eindelijk x100s...

                    Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    Lennert, heb je intussen die lowepro tas? Hoe valt deze mee?
                    Coolblue levert niet op zaterdag er staan wel wat interessante filmpjes op youtube.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Eindelijk x100s...

                      Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                      ik heb er de deze al voor gekocht : http://www.kamera-express.be/product...spective-5-ps/
                      Ik vind de kleur mooi en ik kan er eventueel nog een andere kleine camera bij steken met iets meer tele
                      Past er perfect bij.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #71
                        Re: Eindelijk x100s...

                        Ik kwam daarnet deze tegen en maar meteen gekocht:





                        Het foto-compartiment is uitneembaar zodat de tas ook als gewone schoudertas kan worden gebruikt.
                        Verder is er nog plaats voor een iPad (deze iPad sleeve is niet uitneembaar).
                        Is ietsje kleiner als de Lowepro event messenger 150. De tas was ook verkrijgbaar in volledig (namaak)leder, maar dan werd het voor mij iets te veel boekentas.

                        Ik dacht ik post het hier maar eventjes, misschien zijn er in de toekomst nog mensen op zoek naar een retro-look tas.

                        Ps: foto's zijn afkomstig van mijn gsm, niet van de x100s

                        Y.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Eindelijk x100s...

                          Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                          ik heb er de deze al voor gekocht : http://www.kamera-express.be/product...spective-5-ps/

                          Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                          Ik kwam daarnet deze tegen en maar meteen gekocht: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2012.46.59.jpg
                          Zien er beiden goed uit! De retrospective 5 was ook een van de opties (net zoals de Domke F-5XB), maar die vielen net buiten het budget. Ondertussen hier al wat kunnen prullen met de lowepro, nipt kan de 5DII+135L, 430EX, X100S & nexus7 in, maar daar dient de tas niet voor.


                          Nu: GF1+35/1.7, X100S, nexus7 en heel wat prullerijen
                          Last edited by Lennert; 12 augustus 2013, 13:43.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Eindelijk x100s...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            Nu: GF1+35/1.7, X100S, nexus7 en heel wat prullerijen
                            Kun je die flap toedoen met een kliksysteem, of is het zoals die Retrospective énkel met velcro... Die retrospective's zijn superschoon, maar als ik door drukke straten loop heb ik er geen veilig gevoel bij.. Die flap hangt daar maar los hé...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Eindelijk x100s...

                              Dat klikgebeuren kun je altijd gebruiken (of open laten), de velcro kun je wel of niet gebruiken om de tas te sluiten (de plakkende gedeeltes kun je om plooien).

                              Comment


                              • #75
                                Re: Eindelijk x100s...

                                Zoals vele dagen ga ik in de voormiddag de straat doen, en het hing mijn botten uit die cameratas rond de nek plus de camera, ik denk ik ga eens voor een kleinere tas die voor meer kan dienen, zonder oogmerk voor een camera, maar voor wat papieren enz. Ik dus bij Tuytens in Brugge binnen, waar ik normaal nooit zou kopen wegens te duur, nu had die toch het perfecte tasje hangen, en wat zie ik daar in de glazen kast, jawel hij stond daar, een zilveren, en 200€ goedkoper dan amazon en andere blauwe winkels.Ik heb niet langer getwijfeld, en er waren er zelfs nog drie, twee in de doos, en één demo.
                                Nu nog één om 11u45 één een demo.
                                Nu ga ik de handleiding met veel plezier doornemen,
                                Last edited by guido.g; 14 augustus 2013, 13:58.
                                https://ggpics.be/

                                Comment

                                Working...
                                X