momenteel gebruik ik een sony alpha 200. ik gebruik de camera vooral om vogels te fotograferen in combinatie met een sigma 150-500mm lens. Uiteraard moet de camera ook wel eens gebruikt kunnen worden om vakantiekiekjes en dergelijke te nemen. Misschien ook even vermelden dat ik nog een absoluut groentje ben inzake fotografie en dus (nog) niet wil overstappen naar duurdere modellen omdat ik daar nog niet klaar voor ben en van mezelf vind dat ik eerst langzaamaan moet opbouwen voor ik wilde en dure aankopen ga doen.
Ik zit nu te denken om over te stappen op een recenter model, wil me daarbij vooral focussen op een tweedehandstoestel en zit met een behoorlijk beperkt budget van om en bij de 350 euro.
ik zag al volgende opties, maar weet absoluut welke kant ik uit moet gaan...
- Alpha 700 (vraagprijs zo'n 250 euro) maar dat is natuurlijk ook niet direct een recent model. Wel een verbetering ten opzichte van mijn alpha 200, vermoed ik??
- Alpha 35 (320 euro)
- Alpha 55 (350 euro)
- Alpha 580 (350 euro)
Iemand tips of advies? Alle hulp is welkom, want ik weet niet wat ik ermee aan moet en of het überhaubt wel nuttig is om naar 1 van deze modellen over te stappen als het gaat om fotografie van vogels?
Alvast bedankt
Mvg,
Kristof
Ik zit nu te denken om over te stappen op een recenter model, wil me daarbij vooral focussen op een tweedehandstoestel en zit met een behoorlijk beperkt budget van om en bij de 350 euro.
ik zag al volgende opties, maar weet absoluut welke kant ik uit moet gaan...
- Alpha 700 (vraagprijs zo'n 250 euro) maar dat is natuurlijk ook niet direct een recent model. Wel een verbetering ten opzichte van mijn alpha 200, vermoed ik??
- Alpha 35 (320 euro)
- Alpha 55 (350 euro)
- Alpha 580 (350 euro)
Iemand tips of advies? Alle hulp is welkom, want ik weet niet wat ik ermee aan moet en of het überhaubt wel nuttig is om naar 1 van deze modellen over te stappen als het gaat om fotografie van vogels?
Alvast bedankt
Mvg,
Kristof
Comment