Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

upgrade spiegelreflex Sony Alpha maar welke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: upgrade spiegelreflex Sony Alpha maar welke

    Oorspronkelijk geplaatst door krikkybilly Bekijk bericht
    bedankt, dat is inderdaad een interessant aanbod, maar heb net de A55 gekocht en zal daar dus maar eerst even mee leren werken voor ik nogmaals overstap op iets anders.

    Zoals gezegd, ik heb nog niet veel tijd gehad om te testen, maar mijn foto's zijn niet overbelicht (tenminste, dat denk ik toch). Ik neem aan dat je datzelfde probleem ook hebt als je bijvoorbeeld de M modus gebruikt, ook al kies je dan zelf alle instellingen? Ik heb gisteren bij wijze van kennismaking bijvoorbeeld ook de Auto, Auto+ en Scene modus even uitgeprobeerd in mijn tuintje (ik zit met een mereltje die dagelijks zijn was en plas komt doen in mijn vijvertje) en die foto's waren eerder te donker dan overbelicht dus ben ik er nu vrij zeker van dat mijn lens dit probleem niet heeft.

    Ik was ook nog op zoek naar een goeie allround lens voor op vakantie mee te nemen, maar ga voor alle zekerheid toch maar uit de buurt van de Sigma's blijven dan, denk ik.

    Bedankt voor je heldere uitleg, Sven, een groentje als ik leert op deze manier veel bij

    Mvg,
    Kristof
    Kristof,

    Ik was daarjuist je laatste antwoord aan het herlezen en ik zie dat je nog op zoek bent naar een allround lens voor op vakantie.
    Ik heb momenteel een aantal zaken te koop staan op Dyxum : http://www.dyxum.com/dforum/a-bunch-...pic100720.html en één van de lenzen die ik verkoop is de Tamron AF 18-250mm 3.5-6.3 Di II, de ideale reislens bij wijze van spreken.

    Ik weet dat je nu moet sparen na je aankoop van de Sony 70-400mm maar je weet dan waar ze te vinden is.

    Sven
    Sony A58 met glas, Fuji X-E1
    Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
    Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

    Comment

    Working...
    X