Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d7100 of d600 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon d7100 of d600 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door vankarin Bekijk bericht
    Die 24-70 zou ik ook alleen maar kopen indien ik de d600 zou kopen. Ik vraag mij af wat het resultaat zou zijn indien ik mijn huidige zoom 18-200 3.5 - 5.6 DX zou gebruiken op een full-frame.Hij zou erop passen, ik zou wel niet volledig gebruik kunnen maken van de sensor maar wat met de kwaliteit ? Is die lens wel goed genoeg om, in het begin toch, op een d600 te gebruiken ?
    Je hebt dan, op je D600 in Dx mode de resolutie van de oude Nikon D200. Toch best nog heel bruikbaar hoor. Scherptediepte vermeerdert met een factor 1,5X ten overstaan van FF, is ook niet altijd een nadeel. Ruis ( hogere ISO's ) zal wel veel minder zijn dan op een D200.

    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: Nikon d7100 of d600 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Je hebt dan, op je D600 in Dx mode de resolutie van de oude Nikon D200. Toch best nog heel bruikbaar hoor. Scherptediepte vermeerdert met een factor 1,5X ten overstaan van FF, is ook niet altijd een nadeel. Ruis ( hogere ISO's ) zal wel veel minder zijn dan op een D200.

      Walter
      en de prijs komt ook overeen. De D200 was toen hij uitkwam ongeveer even duur als de D600 nu.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment

      Working...
      X