Goedenavond.
Ik heb ook eens een vraagje.
Ik ben iemand die heel veel foto's neemt tijdens events en op reis.
Ik fotografeer graag de natuur en gebouwen, maar ook mensen en bewegende beelden
Ik heb tot nu toe altijd foto's genomen met mijn Sony Cybershot dsc-w170, een heel oud ding waar je niet zoveel mee kan.
Omdat ik overal maar foto's blijf trekken, zou ik graag een iets meer professionelere camera kopen.
Nu is er wel een probleem, ik ken er helemaal niet veel van en ik heb ook een maximumbedrag van ongeveer 650 euro.
Ik heb eens rondgevraagd en ik krijg overal ofwel Nikon ofwel Canon te horen.
Voor een goede 500 à 600 euro zou ik al een goede 'beginners'camera hebben.
Camera's worden natuurlijk op de websites zelf aangeprezen als "het beste", maar ik zou eens graag iemand anders zijn mening erover lezen.
Wat denken jullie hierover en wat raden jullie mij aan?
Ik heb ook eens een vraagje.
Ik ben iemand die heel veel foto's neemt tijdens events en op reis.
Ik fotografeer graag de natuur en gebouwen, maar ook mensen en bewegende beelden
Ik heb tot nu toe altijd foto's genomen met mijn Sony Cybershot dsc-w170, een heel oud ding waar je niet zoveel mee kan.
Omdat ik overal maar foto's blijf trekken, zou ik graag een iets meer professionelere camera kopen.
Nu is er wel een probleem, ik ken er helemaal niet veel van en ik heb ook een maximumbedrag van ongeveer 650 euro.
Ik heb eens rondgevraagd en ik krijg overal ofwel Nikon ofwel Canon te horen.
Voor een goede 500 à 600 euro zou ik al een goede 'beginners'camera hebben.
Camera's worden natuurlijk op de websites zelf aangeprezen als "het beste", maar ik zou eens graag iemand anders zijn mening erover lezen.
Wat denken jullie hierover en wat raden jullie mij aan?
Comment