Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij 60 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: batterij 60 D

ja heb zeker nog garantie
    het toestel is slechts 1,5maand oud.

we hebben nu de 2de batterij (die we al extra hadden bijgekocht) laten opladen en dan kunnen we het hier ook is mee testen

maar het is op een zeer vervelend moment aangezien we volgend weekend op vakantie vertrekken, grrrrr.....

Comment

Ik heb de 60D en er zit altijd een Tamron 17-50 op. Die gaat er omzeggens nooit af. Ik vergeet zelfs heel veel het toestel af te zetten.
      Wanneer ik, soms na weken, het toestel neem en aanzet kan ik gewoon beginnen fotograferen, en niet voor slechts enkele tientallen fotos, maar voor honderden......
      Probleem is volgens mij dus ook gewoon de batterij zelf.
      Mvrgr.

Comment

Heb dus de test gedaan.

De lens van de camera gehaald.
        Gisteren avond had ze 30% en deze morgen 21%.
        Het zal dus wel de batterij zijn.

Heb ondertussen naar konijnenberg gebeld en ik mag langs gaan voor een andere.

Comment

mijn eerste camera is een 400D. Ik heb altijd de batterij eruit gehaald als ik de camera niet gebruik, en tot op de dag van vandaag heb ik niet te klagen van de capaciteit van de batterij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SandyB Bekijk bericht
            Heb dus de test gedaan.

De lens van de camera gehaald.
            Gisteren avond had ze 30% en deze morgen 21%.
            Het zal dus wel de batterij zijn.

Heb ondertussen naar konijnenberg gebeld en ik mag langs gaan voor een andere.
            Dan zal het inderdaad de batterij wel zijn. Een slecht functionerend product dus. Kan altijd gebeuren. Wel goed dat het probleem meteen opgelost wordt door fotokonijnenberg.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
              Dan zal het inderdaad de batterij wel zijn. Een slecht functionerend product dus. Kan altijd gebeuren. Wel goed dat het probleem meteen opgelost wordt door fotokonijnenberg.
              Ik hoop dat het dadelijk opgelost wordt door konijnenberg want vrijdag vertrekken we op vakantie :s
              Ik moest hem natuurlijk wel eerst laten zien daar , maar ze hadden er nieuwe op stock dus..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SandyB Bekijk bericht
                Ik hoop dat het dadelijk opgelost wordt door konijnenberg want vrijdag vertrekken we op vakantie :s
                Ik moest hem natuurlijk wel eerst laten zien daar , maar ze hadden er nieuwe op stock dus..
                Morgen of overmorgen eens terugbellen met de vraag hoe het nu juist zit. En wat extra druk bij hen leggen door te zeggen dat je vrijdag op vakantie vertrekt en je dan een werkende batterij nodig hebt.
                550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Ik rij dinsdag tot daar...

Dan kan ik alles laten zien wat ze willen zien of zouden moeten zien en zij kunnen zorgen dat ik een nieuwe batterij heb.

Ik had dat tegen die vrouw gezegd aan de telefoon dat we op vakantie vertrokken dus ..

En toen antwoordde ze dat er batterijen op stock waren dus..

Comment

Working...
                  X