Ik wil graag de mogelijkheid hebben om verschillende apparaten
via de sigarettenaansteker op te laden. Nu weet ik dat een 12-230 omvormer een goede oplossing is. Toch schijnt het riskant te zijn voor gevoeligeapparatuur zoals laptops en mp3 spelers met harde schijf, zoals de Archos gmini 120. Een prima apparaat, maar helaas geen caradapter leverbaar. Op deze speler leeg ik mijn compact flash kaart met foto's. Ik wil deze tijdens het kamperen in de auto kunnen opladen
Een deskundige wist mij te vertellen dat ,als de stroomadapters klein en licht zijn, het riskant is het via een omvormer te laten lopen. Wat is jullie ervaring?
Hij noemde een trapezium model, wat dat ook mag zijn.
Waar moet ik op letten bij aanschaf van een omvormer? Is deze ook te
gebruiken als de auto stilstaat? Ik overweeg er een te nemen met 300 watt, voor 69 euro. Deze heeft een sinus uitgaande stroom, of zoiets.
Wil wel eerst de garantie dat mijn archos niet opgeblazen wordt.
Kennen jullie alternatieven en/of adressen?
Bedankt voor de genomen moeite,
Joost Enkelaar
--
Bekijk eens deze fotosite
http://www.enkelaar.com/joost/
via de sigarettenaansteker op te laden. Nu weet ik dat een 12-230 omvormer een goede oplossing is. Toch schijnt het riskant te zijn voor gevoeligeapparatuur zoals laptops en mp3 spelers met harde schijf, zoals de Archos gmini 120. Een prima apparaat, maar helaas geen caradapter leverbaar. Op deze speler leeg ik mijn compact flash kaart met foto's. Ik wil deze tijdens het kamperen in de auto kunnen opladen
Een deskundige wist mij te vertellen dat ,als de stroomadapters klein en licht zijn, het riskant is het via een omvormer te laten lopen. Wat is jullie ervaring?
Hij noemde een trapezium model, wat dat ook mag zijn.
Waar moet ik op letten bij aanschaf van een omvormer? Is deze ook te
gebruiken als de auto stilstaat? Ik overweeg er een te nemen met 300 watt, voor 69 euro. Deze heeft een sinus uitgaande stroom, of zoiets.
Wil wel eerst de garantie dat mijn archos niet opgeblazen wordt.
Kennen jullie alternatieven en/of adressen?
Bedankt voor de genomen moeite,
Joost Enkelaar
--
Bekijk eens deze fotosite
http://www.enkelaar.com/joost/
Comment