Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera voor avondfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera voor avondfoto's

Hallo

Zoals de vraag hierboven aangeeft ben ik op zoek naar een fototoestel die ruisloze avondfoto's maakt.
    Geen al te groot model (zoals spiegelreflex), want ik wil het overal mee kunnen nemen.

Iemand een aan te raden toestel in gedachten?

Re: Camera voor avondfoto's

Sony RX1, is niet groot en geeft zeer mooie foto's in donkere situaties.

Comment

een paar dagen geleden wou je nog vooral dieren-, portretten-, kunst- en avondfoto's maken.
      Volgens mij heb je intussen ingezien dat een toestel speciaal voor één bepaalde toepassing, niet bestaat.
      Het zijn vooral de instellingen van om het even welk degelijk toestel, die de toepassing bepalen.
      Ik zou zelf even goed kijken/vergelijken in het aanbod van hedendaagse toestellen.
      Als je echt avondfoto's wil maken en je wil geen reflex maar een toestel met een vaste lens, dan is het vooral de lichtsterkte van die lens die voor jou van belang zal zijn.
      (f2.8 of minder)
      hoe meer zoom je wil, des te moeilijker zal het worden om zo'n camera te vinden en des te prijziger het zal worden als je er al één vindt.
      Last edited by dréten; 4 juni 2013, 19:45.

Comment

Avondfoto's kan je maken met elke camera als je die op een statief zet en de juiste instellingen gebruikt...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

indeed! da's nog altijd DE oplossing.

Comment

Denk dat iets dat aan uw behoefdten voldoet buiten een spiegelreflex heel moeilijk te vinden zal zijn.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Toestelletjes genoeg, aan 100 iso en langere sluiterstijd op statief zou menig toestel wel voldoen.
              Natuurlijk geef je best de voorkeur aan een compact of high end compact (om klein te blijven) die manueel aangepast kan worden qua instellingen.
              Ik ben zelf altijd tevreden geweest van de panasonic lumix lijn.
              "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Working...
              X