Oorspronkelijk geplaatst door YannickPentaxBekijk bericht
kleine update... vandaag het toestel in nieuwstaat teruggebracht naar Saturn. daar hadden ze het voorstel hem te laten herstellen. wachttijd: onbekend.
Dan maar geld terug gevraagd. kreeg een papier mee en moest ermee naar de balie gaan... krijg ik verdomme voor 1100 euro van die bon's (8 stuks)
Mijn toestel was niet meer op voorraad. bestellen dat kon maar die man (die niet wist dat mijn toestel net binnen was zei letterlijk zo: Ah er is er nog net één binnengebracht ter herstelling. waarschijnlijk als die klaar is kan je die wel vastleggen. (mind was blown) maar goed... ik vond uiteraard geen alternatief voor mijn toestel. ik wou dan een spiegelreflex de K5 IIs maar die konden ze ook niet meer leveren met zekerheid...
dus... ik heb 1100 euro voor saturn en ik moet niets hebben van saturn...
Oh ja het leukst van al: Ik vraag hebben jullie hem nog in andere winkels? Die man gaat weg, komt 5 minuten later terug en zegt ja in Media Markt hebben ze er nog 1. -Ah goed ok en ze nemen mijn bons van saturn daar ook aan ofwat? "ja nee... da ni nee..."
pffff
Zo rap mogelijk proberen te verzilveren die bons , je weet nooit hoe de koers zal evolueren
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
ik heb een afbeelding getrokken van toen hij in de winkel voor 1099 te koop stond, daarmee dwing ik die prijs overal af als ik hem vind. helaas heeft geen enkele winkel hem binnen :-/ en wil er niemand mijn bons overkopen.
1) Firmware update, ok maar..
Probeer in het vervolg eens 2) een Hard reset - De klantendienst van Fuji even bellen en vragen naar de juiste termijn - met een paar minuten de batterij uithalen kom je er niet mee verder - het gaat om minstens 72 uur. Indien dat niets zou hebben opgeleverd had Fuji het toestel kostenloos komen ophalen of had je het toestel kostenloos kunnen versturen ter reparatie. Aankoopbewijs/garantiebewijs meesturen samen met alle originele accessoires.
Dat had jou misschien zorgen en geld gespaard.
Mvg
Edit: Ja, Saturn had jou dat ook moeten kunnen vertellen - maar in eerste instantie hangen ze een meerkost aan de reparatie en in het beste geval, voor hen dan, een nieuwkoop bonnen of tegoeden, allemaal poespas. Nee, rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst werkt snel veilig en vaak ook voordeliger. Mag ook wel voor een toestel uit die prijsklasse.
maakt nu niets meer uit. de Fuji konden ze blijkbaar echt niet meer leveren. (of toch niet binnen de maand) en ze hebben heeeeeel veel moeite gedaan (moet gezegd worden) en uiteindelijk is het zo ver gekomen dat ik nu een Sony RX1 heb gekocht. en het beste is. heb bij mijn bons maar 400 euro moeten opleggen.
Saturn... zo slecht nog niet :-D (had ervoor al enkele *** ervaringen gehad bij hen en had al schrik voor wat ging komen....)
maakt nu niets meer uit. de Fuji konden ze blijkbaar echt niet meer leveren. (of toch niet binnen de maand) en ze hebben heeeeeel veel moeite gedaan (moet gezegd worden) en uiteindelijk is het zo ver gekomen dat ik nu een Sony RX1 heb gekocht. en het beste is. heb bij mijn bons maar 400 euro moeten opleggen.
Saturn... zo slecht nog niet :-D (had ervoor al enkele *** ervaringen gehad bij hen en had al schrik voor wat ging komen....)
(Hm, al bij al. De meeste mensen weten van 2 niet af - vandaar)
Wel, post je later ook eens een gebruikerservaring met de Sony RX1? - dat zou tof zijn Ik ben zeer benieuwd.
inderdaad. eerst wou hij die aanbieden aan 2000 euro en ik dacht... is gewoon proberen NOG meer korting. et voila. ik zal binnenkort een reviewke plaatsen
heb ook een Gariz case besteld, ineens de twee dan.
inderdaad. eerst wou hij die aanbieden aan 2000 euro en ik dacht... is gewoon proberen NOG meer korting. et voila. ik zal binnenkort een reviewke plaatsen
heb ook een Gariz case besteld, ineens de twee dan.
Amai, mooie prijs! En ook uitstekend toestel, maar hij is slechts waard wat jij ervoor betaald hebt volgens mij. Het blijft ten slotte een compact met fullframe sensor en uitstekende lens, voor de rest echt niet veel bijzonder.
Amai, mooie prijs! En ook uitstekend toestel, maar hij is slechts waard wat jij ervoor betaald hebt volgens mij. Het blijft ten slotte een compact met fullframe sensor en uitstekende lens, voor de rest echt niet veel bijzonder.
Een point&shoot met een full-frame sensor en een hoog gadget gehalte. Maar wel de voorlopers van de betaalbare full frame consumer-level camera. Laat ze maar komen denk ik dan, we hebben lang genoeg mogen wachten op onze 35mm point&shoots-maaktnietuitwelkmerk. Dat weten we allemaal wel denk ik. Maar dat neemt niet weg dat ik, jij, de TS of iemand anders er niet graag mee zou werken natuurlijk. Als het kan, ondanks het prijskaartje, waarom niet
Comment