Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies Canon Mark II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Advies Canon Mark II

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    Zonet gecheckt ... er wordt nog vlot tot 1000 geboden op MP ... de nieuwprijs zit nog altijd rond de 1600 http://tweakers.net/pricewatch/22312...-ii-zwart.html ... dus 500 is abnormaal
    Deze is ook opvallend goedkoop http://link.marktplaats.nl/678214896 maar dus een frauduleus zoekertje of gestolen spul. Zorg dus dat je de originele aankoopfactuur van het toestel er bij hebt (met vermelding van serienummer). Registratie via CPS geeft info over een vroegere registratie ... indien bvb gestolen gemeld zal Canon U daarover contacteren.
    Via astrojargon kan je de kliks opvragen ... dat zou ik dus zeker (laten) doen.
    Ik geef altijd garantie wanneer ik iets verkoop ... x maanden ... maar dat is niet standaard en daarmee loop ik uiteraard altijd een risico want morgen kan het ineens zomaar gedaan zijn of een error ... nogmaals dat is mijn persoonlijke keuze.
    .. waar ik toch veel aan heb.

Interessant. Ik zal de verkoper nog eens contacteren en vragen naar die specifieke informatie. Bedankt

Comment

Nog dit ... vergeet niet te testen op beschadigingen van de sensor ... krasjes zouden de vraagprijs kunnen verklaren !

Comment

Ik heb het aanbod laten liggen, maar heb hier toch wat uit geleerd! Bedankt voor de tips.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Provid Bekijk bericht
          Ik heb het aanbod laten liggen, maar heb hier toch wat uit geleerd! Bedankt voor de tips.
          Je kan toch gewoon maar eens gaan kijken? Je weet nooit?
          Het weinige tweedehandsmateriaal dat ik heb, heb ik ook kunnen kopen aan abnormaal lage prijzen voor gloednieuw materiaal.
          Registratie ook gecontroleerd.
          Die persoon kon er perfect mee werken en had kennis van zaken, dus geen enkele indicatie op gestolen materiaal.

Comment

Working...
          X