Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony HX300 vs Canon SX50 vs Panasonic FZ200 vs ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony HX300 vs Canon SX50 vs Panasonic FZ200 vs ?

Ik heb enkele voorbeeldfoto's kunnen bekijken vd HX50 en ik ben niet overtuigd. Op iso 100 geen probleem maar ga je hoger dan is de beeldkwaliteit niet goed, een canon sx280 doet het beter. Ik blijf erbij dat 20mp teveel is voor zo een kleine sensor.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Ik heb enkele voorbeeldfoto's kunnen bekijken vd HX50 en ik ben niet overtuigd. Op iso 100 geen probleem maar ga je hoger dan is de beeldkwaliteit niet goed, een canon sx280 doet het beter. Ik blijf erbij dat 20mp teveel is voor zo een kleine sensor.
      Jah...'t blijven compactcamera's é :-) Ik vind geen enkele compact goed, maar 't is maar wat je ervan verwacht é...heb een TX30 gekocht om plezier mee te maken, te "documenteren" en iets dat leuk is voor onder water te kunnen gebruiken in een stijlvol jasje. Maar ik verwacht en krijg er ook geen beestige kwaliteit uit

Comment

Je moet gewoon kiezen wat je veel belang aan hecht...RAW kan een onmiskenbaar voordeel zijn...
        Ga ze eens testen! In de Saturn kan je ze typisch mét batterij testen dus...waar wacht je nog op

Comment

Working...
        X