Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overstap naar full frame.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: overstap naar full frame.

    Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
    Daar zeg je het: trouwreportages. Maar voor sommigen gaat fotografie verder dan enkel trouwreportages of landschappen.
    Indien je enkel trouwreportages of landschappen doet zou ik ook voor de d600 kiezen.
    Ik denk dat voor deze tak in de fotografie, een combo met d800 en d600 ideaal is.
    ??? Wat zeg jij hier allemaal?

    Voor landschappen is 36mp het beste wat je kan hebben gewoon, een D600 is hier duidelijk minder goed.
    Ik heb het gevoel dat jij hier aan het trollen bent, want je vertelt enkel zever...

    Comment


    • Re: overstap naar full frame.

      Kijk bij post 162# lees wat er staat in het begin. (vooraleer je begint over trollen)

      Comment


      • Re: overstap naar full frame.

        BTW zijn de olie en stof problemen nu eindelijk volledig van de baan?
        Neen,alvast niet bij de mijne. Is net terug van Procirep en is nog steeds niet helemaal clean..Als je het toch maar niet zelf doet

        Comment


        • Re: overstap naar full frame.

          Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
          Neen,alvast niet bij de mijne. Is net terug van Procirep en is nog steeds niet helemaal clean..Als je het toch maar niet zelf doet
          Jammer voor de consumenten dat dit kan gebeuren. (d6oo Stof-en olieprobleem, d800 autofocusprobleem in het begin)
          Hoeveel clicks heb je al? Normaal gezien moet er toch beterschap komen na meer dan 3000 clicks. (althans, heb ik me laten vertellen)
          Het is natuurlijk beter om het zelf te doen, maar er zijn risico's aan verbonden, nikon moet maar zorgen voor gratis (en snelle) cleaning.

          Comment


          • Re: overstap naar full frame.

            Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
            Jammer voor de consumenten dat dit kan gebeuren. (d6oo Stof-en olieprobleem, d800 autofocusprobleem in het begin)
            Hoeveel clicks heb je al? Normaal gezien moet er toch beterschap komen na meer dan 3000 clicks. (althans, heb ik me laten vertellen)
            Het is natuurlijk beter om het zelf te doen, maar er zijn risico's aan verbonden, nikon moet maar zorgen voor gratis (en snelle) cleaning.
            Iets van een 1800 clicks nu..

            Comment


            • Re: overstap naar full frame.

              Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
              Iets van een 1800 clicks nu..
              Erg... Amper na een maand al... Dus nikon heeft het nog niet helemaal onder controle blijkbaar.
              Bijna acht maanden na de release...

              Comment


              • Re: overstap naar full frame.

                Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                Erg... Amper na een maand al... Dus nikon heeft het nog niet helemaal onder controle blijkbaar.
                Bijna acht maanden na de release...
                Enkel de eerste productie was hierdoor aangeschaft, alle nieuw geproduceerde toestellen van enkele dagen na de release hebben dit probleem niet. Marc had waarschijnlijk het ongeluk een ouder exemplaar te hebben.
                Sowieso komt het probleem na 3000 foto's niet meer voor bij deze eerste productie, dus gewoon CH zetten en doordrukken tot over 3000 foto's, sensor kuisen en probleem opgelost...

                Comment

                Working...
                X