Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D Firmware update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 7D Firmware update

De firmware van mijn canon 7D ( 1.2.5 ) zou een update moeten krijgen , alleen weet ik niet wat ik verkeerd doe maar dit lukt mij helemaal niet .
    Als ik de update download is dit in een Winzip file deze file kopieer ik naar mijn Extreme CF 16 Gb memory kaart ( eerst geformateerd natuurlijk ) steek vervolgens het kaartje in mijn fototoestel volg de instructies en dan krijg ik de melding dat er een kaartje moet ingestoken worden met de updates dus eigenlijk vind het toestel de updates niet op de kaart ?

Wat doe ik mis .

Mvg
    Kaboke

Re: Canon 7D Firmware update

Heb je de zip file uitgepakt? Anders eerst uitpakken en dan op de CF kaart zetten.
    Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

Comment

7D is aan het updaten bedankt voor de tip MartinB

Mvg
      Kaboke

Comment

Even de instructies op de downloadsite of in de manual lezen kon ook al wonderen doen ;-)
        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Die firmware-update van 1.2.5 naar (nu) 2.0.3 (als dat al in één keer kan?) is er al een hele tijd hoor. Ik raad je aan om ook de nieuwe 7D manual als pdf te downloaden, want er is heel wat veranderd.
          Last edited by LesC; 4 mei 2013, 10:29.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X