Enkele weken geleden heb ik via het topic http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=43083#357145
gemeld dat ik een lijn in mijn foto's had.
Ik ben met mijn toestel naar de winkel geweest en daar bevestigden ze mijn vermoeden, de sensor moest vervangen worden.
De (forfetaire) prijs om die te laten vervangen bedraagt 189,00 €. Ik vroeg de verkoper of er niks aan te doen was om het toestel toch nog in garantie te laten herstellen. Dat was op 3 april en ik heb mijn toestel gekocht op 26 december 2002, 3 maand buiten garantie dus.
Die verkoper zei dat ze bij Canon zeker niet soepel waren in zo'n zaken en dat het niet zou lukken.
Ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb gebeld naar de hoofdzetel van Canon België. De persoon die ik aan de lijn had zei me dat ze dat niet kunnen doen, 1 jaar is 1 jaar. Het enige wat ik kon doen volgens hem was een brief schrijven naar de klantendienst. Die zouden dat eens bekijken en een beslissing nemen. Ik heb dat gedaan maar hoopte niet echt op een positief antwoord. Die verkoper zei dat ze niet soepel waren en op 't forum hier had ik ook al niet veel positiefs gelezen over de service van Canon.
Een paar dagen nadien kreeg ik telefoon van Canon België met de mededeling dat ze mijn G3 gingen herstellen in garantie.
Vandaag ben ik mijn toestel gaan halen (4 weken kwijt geweest) en dat ziet er precies allemaal goed uit, deze avond ga ik nog eens uitgebreid testen.
Ik wilde deze positieve ervaring van de service die ik gekregen heb van Canon hier toch even vermelden, als 't goed is mag het ook gezegd worden.
gemeld dat ik een lijn in mijn foto's had.
Ik ben met mijn toestel naar de winkel geweest en daar bevestigden ze mijn vermoeden, de sensor moest vervangen worden.
De (forfetaire) prijs om die te laten vervangen bedraagt 189,00 €. Ik vroeg de verkoper of er niks aan te doen was om het toestel toch nog in garantie te laten herstellen. Dat was op 3 april en ik heb mijn toestel gekocht op 26 december 2002, 3 maand buiten garantie dus.
Die verkoper zei dat ze bij Canon zeker niet soepel waren in zo'n zaken en dat het niet zou lukken.
Ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb gebeld naar de hoofdzetel van Canon België. De persoon die ik aan de lijn had zei me dat ze dat niet kunnen doen, 1 jaar is 1 jaar. Het enige wat ik kon doen volgens hem was een brief schrijven naar de klantendienst. Die zouden dat eens bekijken en een beslissing nemen. Ik heb dat gedaan maar hoopte niet echt op een positief antwoord. Die verkoper zei dat ze niet soepel waren en op 't forum hier had ik ook al niet veel positiefs gelezen over de service van Canon.
Een paar dagen nadien kreeg ik telefoon van Canon België met de mededeling dat ze mijn G3 gingen herstellen in garantie.
Vandaag ben ik mijn toestel gaan halen (4 weken kwijt geweest) en dat ziet er precies allemaal goed uit, deze avond ga ik nog eens uitgebreid testen.
Ik wilde deze positieve ervaring van de service die ik gekregen heb van Canon hier toch even vermelden, als 't goed is mag het ook gezegd worden.
Comment