Heb recent met de Canon 6d gewerkt. Ik ben maximaal onder de indruk van het dynamisch bereik en de kwaliteit van de beelden bij 3200 Iso. Zeer bruikbaar. Moest een zanguitvoering fotograferen met door ramen binnenkomend zonlicht. Geen probleem voor de 6D.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
6d
Collapse
X
-
-
Re: 6d
Oorspronkelijk geplaatst door Wibo53 Bekijk berichtHeb recent met de Canon 6d gewerkt. Ik ben maximaal onder de indruk van het dynamisch bereik en de kwaliteit van de beelden bij 3200 Iso. Zeer bruikbaar. Moest een zanguitvoering fotograferen met door ramen binnenkomend zonlicht. Geen probleem voor de 6D., dan zal je pas verschieten van het dynamisch bereik.
Waarom maak je hier een nieuw topic over aan? Er is al een 6D topic hoor.
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtDan moet je eens met een D600 werken, dan zal je pas verschieten van het dynamisch bereik.
Waarom maak je hier een nieuw topic over aan? Er is al een 6D topic hoor.
Voor de rest volg ik je. Ik snap ook niet goed waarom hier per sé een nieuwe topic voor gestart moet worden.550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk berichtEén van de hoofdredenen waarom veel mensen voor een fullframe DSLR gaan, is de lage hoeveelheid ruis bij hoge ISO waardes. En als we over hoge ISO waardes spreken, dan neemt de 6D het weer mooi over van de D600 qua dynamisch bereik.
Voor de rest volg ik je. Ik snap ook niet goed waarom hier per sé een nieuwe topic voor gestart moet worden.
Volgens dxo ook: http://www.dxomark.com/index.php/Cam...(brand2)/Nikon
Een halve stop beter in voordeel van de D600.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtOp hoge iso zijn ze zo goed als gelijk en volgens mij heeft de D600 zelfs een edge. In video op hoge iso is de 6D wel wat beter.
Volgens dxo ook: http://www.dxomark.com/index.php/Cam...(brand2)/Nikon
Een halve stop beter in voordeel van de D600.Last edited by jocau; 25 april 2013, 18:08.550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Comment
Comment