Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De dames in het D70-verhaaltje:-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, ik vond op hun website geen prijzen terug, buiten dat hij er in vooraad was En dit is een aanvaardbare prijs, 'k zit nog tot morgen te wachten op een antwoord van mijn leverancier waar ik mijn bestelling voor mijn d-70 staan heb, maar ais ik dan geen aanvaardbaar antwoord heb, ga ik me dit weekend ergens anders (waar ze hem wel hebben, 't mag me dan meer kosten) halen.....

    spijtig dat genk zo ver is, eerst nog wat in de buurt verder kijken.

    thnx
    Joris
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #17
      Originally posted by jdm
      Ja, ik vond op hun website geen prijzen terug, buiten dat hij er in vooraad was En dit is een aanvaardbare prijs, 'k zit nog tot morgen te wachten op een antwoord van mijn leverancier waar ik mijn bestelling voor mijn d-70 staan heb, maar ais ik dan geen aanvaardbaar antwoord heb, ga ik me dit weekend ergens anders (waar ze hem wel hebben, 't mag me dan meer kosten) halen.....

      spijtig dat genk zo ver is, eerst nog wat in de buurt verder kijken.

      thnx
      Joris
      Beste Joris,

      Overal in de streek moeilijk te krijgen. Zit ook te wachten op de mijne. Denk dat ze hem nog hebben bij Bronselaer te Liedekerke. Na wat discussieren moet er wel 15% van de officiële prijs afgaan.Denk rond de 1000€ voor de body. Zal de mijne wel elders kopen omwille van zakelijke verplichtingen als je me begrijpt.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment

      Working...
      X